OrigenXbox360

Endre

Ødela forumet
#1
Regner med at noen av dere har fått med seg denne siden. I går fikk jeg en e-post fra Microsoft med denne teksten:
Oslo, 26 September 2005

MEDIA ALERT

The forthcoming launch of the next-generation-defining console, the Xbox 360, is the most hotly anticipated launch this year.

Origen.  Xbox promises a gamers paradise.  What is paradise for gamers?  We think we know.  What do you think?

The internet is already buzzing with rumours.  Is Origen the announcement of Halo 3?  Is it an Xbox 360 shop on Times Square, is it the announcement on an Unreal Engine 3-powered Fable sequel…….?

Origen is?  The debut of next generation gaming.  A real place dedicated to gaming pleasures.  A place to play Xbox 360 before anyone else.  A place to play all the Xbox 360 launch titles.  A place to take on other gamers. 

How do you get to Origen?  Over 600,000 gamers have already tried to find out.  They find a page at www.origenxbox360.com, but paradise is not there yet.  The gates of Origen open soon.  The European race for entry into Origen starts on 27 September 2005. 

Where:  www.origenxbox360.com

When:  27 September 2005

Wanted:  European gamers to apply
Så ... ikke så veldig mange timer til vi får vite hva det er, forhåpentligvis er det noe litt interessant. :) Kanskje en konkurranse hvor man kan vinne muligheten til å teste Xbox 360 og lanseringsspillene før de fleste.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
http://www.gamesindustry.biz/press_release.php?aid=11778

I tillegg er det rykter om at en eller annen spansk nettside veit noe om det, men siden jeg ikke kan spansk så ... her er uansett hele greiene:

Se acerca... ya puedes conocer el origen...

http://www.xboxmaniac.com/imagenes/banners...rigen/origenman iac.jpg

Según la nota de prensa oficial, aunque ya hemos hecho miles de suposiciones en los foros y comentarios de xboxmaniac, Microsoft ha dado el último paso para conocer de qué va www.origenxbox360.com.

Desde invitaciones para el X05 de Amsterdam que será los próximos días 3 y 4 de Octubre, hasta la presentación de Forza Motorsports 2 o Fable 2 con el motor de Unreal 3. Se supone que muchas de las teorías serán realidad de una forma u otra a partir del X05, pero los que se apunten a esta carrera por averiguar qué es el "origen", tendrán un premio extra.


Aquí el mensaje a los medios:

El lanzamiento de Xbox 360, la consola de nueva generación más esperada del mercado, está a punto de ser una realidad.

Origen. Xbox promete a los jugadores el acceso a un auténtico Paraíso. ¿En qué consiste el Paraíso para un jugador? Creemos saberlo. ¿Tú qué opinas?

Internet está en plena ebullición de rumores. ¿Es Origen el anuncio de Halo 3? ¿Es una tienda Xbox 360 en Times Square, o será una secuela de Fable con el motor Unreal Engine 3?

¿Qué es Origen? Es el debut de los juegos de nueva generación. Un espacio real dedicado a los placeres del juego. Un lugar para jugar con Xbox 360 antes que los demás. Un lugar donde disfrutar con todos los títulos para Xbox 360. Un lugar donde competir con otros jugadores.

¿Cómo consigues entrar en Origen? Más de 600.000 jugadores ya han intentado averiguarlo. Han encontrado www.origenxbox360.com, pero el paraíso no está allí. Las puertas de Origen se abrirán pronto. La carrera europea para entrar en Origen empezará el 27 de septiembre del 2005.

Dónde: www.origenxbox360.com

Cuándo: 27 de septiembre de 2005

Se busca: Jugadores europeos que quieran participar.
Egentlig stjeler jeg bare alt dette fra Eurogamer-forumet, da.
 

Sancti

Terrorkatt
#3
Er ikke det omtrent bare det samme som det som står i innlegget Endre postet? :confused:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Jeg sa ikke jeg kom til å bidra, teita. Men siden tråden ikke FLOMMER OVER AV LIVSVIKTIG INFO Å HELVETE JEG MISTER LILLESØSTER I ELVA, så tror jeg man overlever.
 

Kilik

Lokal moderator
#5
Hm, kanskje dette betyr at Halo 3, Forza 2 og "Unreal 3-powered" Fable 2 vil bli vist på X05...
 
#6
Meget spennende, må si Microsoft vet hvordan man skal hype og skape nysgerrighet rundt ting. Jeg kommer hvertfall til å sjekke den siden i morgen når den åpner!
 
#11
Fikk rett på alle spørsmålene, så har nå meldt meg på konkurransen. Da får man bare håpe jeg har vinnerlykke, selv om jeg ikke vet helt hva det dreier seg om.

Edit:

Opprinnelig skrevet av Gamer.no
Ok - for de av dere som ikke klarer å vente eller sliter med å komme inn, kan vi fortelle at det er en konkurranse hvor heldige vinnere får mulighet til å bli med på et eksklusivt lanseringsparty i USA. Men det skulle selvfølgelig ikke forundre oss dette bare er begynnelsen på det som kommer til å skje på Origen-nettstedet.
:tommelopp:
 
#12
Tror jeg tok feil på nummer 3. Var det virkelig sant?
 
#13
Åååå... For noen søte kaniner..
Da er det jo bare å vente enda lengere til noen flere epler blir modne...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Dæven steike så mongo. Var det meningen at man ikke skulle få beskjed om svarene en valgte var gale før ETTER at man hadde skrevet inn et slagord?
Uansett, jeg vet da faen om Paris Hilton har bestilt en Xbox dekket av rosa diamanter og de som faktisk gjør det er ikke ekte mennesker men tomme skall.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#16
Jeg kom i hvertfall gjennom, men hvis de faktisk leser svarene, gir vel ikke "360 er det beste siden invasjonen av Polen" de største vinnersjangsene :p

---

Til dere som får "feil" til slutt; det siste svaret (slagordtjohoiet) må tydeligvis være unikt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#17
Selv om spørsmålene er forskjellige, er det kanskje like lett å gjennomskue at to av påstandene er ville overdrivelser mens det tredje er et nesten-for-godt-til-å-være-sant-fakta om Xbox 360? Slik var det i mitt tilfelle, i hvert fall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Tjah... kan være at de ikke ville jeg skulle påstå at Xbox 360 er det beste siden Xbox 359, maskinen som omdanner snørr til deilig syltetøy.
 
#19
Hvor er denne konkuransen? På den Origen siden så ser jeg bare et bilde.....

Men i koden til siden så står dette:

Create your very own Xbox 360 faceplates, skins, and custom accessories. Upload a photo of your own, choose from hundreds of pre-made designs, or whip up a creation using Facetags online drawing tools. Modding your Xbox 360 has never been so fun!