Originalt FF VII selges

#1
Spillet har noen riper men er ellers lite brukt. Det har blit sølt ett eller annet på coveret men kan sikkert bytte cover hvis det er et problem.

Og ja, det er orginal, og ja, det er Final Fantasy VII (7)

Er det noen som har lyst til å åpne lommeboka for det?
 
#5
Vel det syns jeg er litt lite, har faktisk nettopp snakket med en annen og han er villig til å gi noe rundt 300-400 så....
 
#10
Spillet er verdifullt hvis du har original forsegling, ellers er det ikke verdt noe særlig mye. 300-400 kr er en ganske god deal for din del.
 
#12
Jeg hadde glatt gitt 500 for det, hvis det er i ok stand. Jeg har en forsegla version hvis noen er interisert, men der er det snakk om 1000 pluss.
 
#13
Den eneste som overgår din dumhet med å forvente den prisen er den idioten som eventuellt måtte kjøpe det. Du er heldig hvis noen betaler det.
 
#14
kødder du nå? 300-400?
[/b]
Ja selvfølgelig han kødder!! :svette:

Den eneste som overgår din dumhet med å forvente den prisen er den idioten som eventuellt måtte kjøpe det. Du er heldig hvis noen betaler det.
[/b]
Jeg solgte mitt eksemplar for 450,- i sommer, i god stand, men noe lim og riper på omslag.
Final Fantasy (PAL) spillene til PSX er vanskelig å komme over i god\komplett\forseglet stand, og er derfor ganske dyre.

På qxl.no går FF spilla til PSX for 200-700,- kr.
 
#16
<div class='quotemain'>
Den eneste som overgår din dumhet med å forvente den prisen er den idioten som eventuellt måtte kjøpe det. Du er heldig hvis noen betaler det.
[/b]
Jeg solgte mitt eksemplar for 450,- i sommer, i god stand, men noe lim og riper på omslag.
Final Fantasy (PAL) spillene til PSX er vanskelig å komme over i god\komplett\forseglet stand, og er derfor ganske dyre.

På qxl.no går FF spilla til PSX for 200-700,- kr.
[/b][/quote]


Men dette her var snakk om 1000-lappen, ikke 2-700 kroner. Og QXL.no er ikke stedet du går for å undersøke verdien.
 
#18
<div class='quotemain'>

<div class='quotemain'>
Den eneste som overgår din dumhet med å forvente den prisen er den idioten som eventuellt måtte kjøpe det. Du er heldig hvis noen betaler det.
[/b]
Jeg solgte mitt eksemplar for 450,- i sommer, i god stand, men noe lim og riper på omslag.
Final Fantasy (PAL) spillene til PSX er vanskelig å komme over i god\komplett\forseglet stand, og er derfor ganske dyre.

På qxl.no går FF spilla til PSX for 200-700,- kr.
[/b][/quote]


Men dette her var snakk om 1000-lappen, ikke 2-700 kroner. Og QXL.no er ikke stedet du går for å undersøke verdien.
[/b][/quote]

Hvis du finner et forseglet eksemplar til under 1000,- så er du heldig.
Jeg har ikke sjekka qxl.no for å sjekke verdien på spillet, jeg sa hvor mye spillene er som regel blir solgt for. Prøver altså ikke å sette en standard. Men tror nok trådstarter burde prøve seg på qxl.no eller en annen side som driver med nettauksjon. Folk som raver forumet på spillegal er en gjeng med gjerrigknarker.
 
#19
Hvis du finner et forseglet eksemplar til under 1000,- så er du heldig.
Jeg har ikke sjekka qxl.no for å sjekke verdien på spillet, jeg sa hvor mye spillene er som regel blir solgt for. Prøver altså ikke å sette en standard. Men tror nok trådstarter burde prøve seg på qxl.no eller en annen side som driver med nettauksjon. Folk som raver forumet på spillegal er en gjeng med gjerrigknarker.
[/b]

Du blander sammen gjerrigknarker og velinformerte. Folk som betaler slike summer på QXL vet ikke annet. De er.... dumme?