Originalt GameCube-minnekort

#1
Trodde jeg kunne lagre GC-spill på Wii-konsollen, men det går ikke an fikk jeg erfare. Jeg trenger derfor et offisielt Nintendo-minnekort.
 
#2
Er det virkelig ingen som har et originalt GC-minnekort liggende henslengt en plass?
Jeg trenger et så raskt som mulig, så jeg betaler gjerne litt overpris for det.
 
#5
Jeg finner faen ikke mitt heller, så om noen andre har et liggende, (gjerne med fullførte saves til de mest populære spilla), melder jeg også interesse. Nye er jo fortsatt dyre, ser jeg...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Jeg har vel et grått 59-slots som ikke brukes jeg også. Det jeg derimot egentlig vil anbefale er et 1019-blokkers beist (eller en middels stor hamster med tanke på dagens standarder på minnekort). Hakket over tollgrensa, men be play-asia om å senke prisen litt på pakka, så står det plutselig 150 spenn i stedet.
 
#7
Buggz:
Takk for tipset og lenken, men siden jeg sjelden spiller mer enn ett spill om gangen og så å si aldri går gjennom et spill mer enn én gang, så har jeg ikke behov for en lagringskapasitet av den størrelsen. Hvis jeg ikke hører noe fra Retrosondre så er jeg interessert i å kjøpe minnekortet ditt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Ta kontakt til helga eller senere i så fall, jeg er på bisnisstripp for tida.