Outrun 2 og Fable selges

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Fable og Outrun 2 selges, brukt EN gang og de er i perfekt stand! Spilla går hver for seg til en pris på 400 INKL porto og da sammen for 800.
 
P

PspKid

Gjest
#3
Hva har det med saken og gjøre, han har ikke snakka om det han .det er et ulovlig Tema som alle vet , ikke skal snakkes om her ...
400 stk kansje litt dyrt?
Pal ntsc spill?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Jeg synes 400 er stiv pris for en brukt utgave av OutRun 2, altså. Et arkadebilspill, lizzm ...
 
#14
Synes folk skulle gitt mindre. Beklager hvis jeg tar feil nå, men hvis han kjøper spill nye og kopierer dem inn på burken.. Da lurer han alle. Det er også ulovelig.
 
#15
Ja, og dessuten: en liten "norm" sier at når man skal selge noe som er brukt, så skal man helst ta halvparten av butikkpris, uansett hvor godt brukt det er...
 
#16
Opprinnelig skrevet av Dante@27.10.2004, 20.15
Ja, og dessuten: en liten "norm" sier at når man skal selge noe som er brukt, så skal man helst ta halvparten av butikkpris, uansett hvor godt brukt det er...
125580​
Been talkin' to Milsem, now have you?
:D
 
#19
Opprinnelig skrevet av Ghaz+27.10.2004, 20.20-->
<!--QuoteBegin-Dante
@27.10.2004, 20.15
Ja, og dessuten: en liten "norm" sier at når man skal selge noe som er brukt, så skal man helst ta halvparten av butikkpris, uansett hvor godt brukt det er...
125580​
Been talkin' to Milsem, now have you?
:D
125585​
[/b]
Ehm... Nei. Hvem er det? :usikker:

Det at man skal selge noe til halv pris når det er brukt (med noen unntak) burde egentlig være noe man blir lært av foreldrene sine. Moren min lærte i allefall meg at det skulle være sånn, så jeg ser på det som ren folkeskikk.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.