OutRun 2006: Coast 2 Coast

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Når de rapporterer om sånne ting, gjør det meg lite å sjekke Gamer.no. Vel, ja. Det er fortsatt Sumo Digital som skal mekke, og min eneste bekymring er at de skalerer spillet etter den dårligste maskinen. Vi får krysse fingrene og håpe på at de lager en hi-res-versjon til de rettroende.
Flere som gleder seg? Jeg ser frem til ånkli Internett-spilling og flere baner. :)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Også til PC også da. (mitt foretrukne bilspillmedie) Dette blir gøy.

Skalerer de det etter PSP, eller mente du PS2? Sistnevnte er strengt talt godt nok i massevis for gameplayet til Outrun. Burnout 3 og 4 er egentlig tekniske vidundere til PS2.

Uansett, litt typisk at de endelig skulle gi ut et Outrun til PS2, nå som jeg skaffet meg en umodda Xbox nesten eksklusivt for Outrun 2 online. Litt sent riktignok, så det var ikke mange race å finne.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg mente PSP, ja. Og jeg vet godt at man ikke trenger noen voldsom grafikk for å få til et fett arkadebilspill (se på Super Mario DS for et kroneksempel), men noe av sjarmen ved OutRun 2 er jo nettopp det å se på den flotte utsikten mens man kjører. Jeg tror nok jeg vil legge merke til det om jeg får teksturer i PSP-størrelse på PC-utgaven av spillet, gitt. :p

PS: Jeg vet ikke om det kom tydelig nok frem, så jeg får nevne at dette kun er noe jeg bekymrer meg for, ikke noe jeg har lest et sted. Saken er at jeg irriterer meg grønn over at Fahrenheit ser ut som grøt enkelte steder selv med alt slått på absolutt maks på PC, så jeg vil helst slippe det i fremtiden. :)

Jeg håper for all del at vi ikke får teksturer i PSP størrelse på PC :p

D

Deleted member 91

Gjest
Rly? Jeg trodde dette skulle bli mer ... OutRun 2: Nigger Edition, liksom, og at en Xbox-versjon da hadde blitt overflødig. Meh, jeg gjetter bare, du har sikkert rett.

D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg har spillt demoen av Outrun 2.
Tror også jeg har vært borti det første spillet når jeg var en liten dritt.
Men jeg klarer ikke fatte hvor sjarmen i dette spillet ligger.
Hva er det med dette spillet jeg ikke forstår?
:ehm...:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du må drifte, mann.
Og nyte utsikten.
Og kjøre feilfritt for å få nok tid til å spille ferdig.

D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg drifta men kjørte ikke fielfritt ;D
Ridge Racer 64 is the real drift game.

D

Deleted member 91

Gjest
Yay, endelig en god grunn til å dra fram PSP-en igjen. Må si jeg gleder meg grenseløst til det kommer. 31. mars fortsatt datoen?