Oversiktlighet

Status
Stengt for ytterligere svar.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#1
Er dette noe dere skal forandre på i fremtiden, eller skal dere ha det sånn? Man må vase gjennom et hav av tekst for å finne det forumet man leter etter nå.
 
#2
Personlig har jeg vent med til det nå, jeg liker det, litt mer scrolling men man slipper hele tiden å inn på nye seksjoner og det gjør det hele mer oversiktlig.
En viktig ting å passe på når man lager et forum er å passe på å ikke ha for mange underkategorier, det blir bare lite posts og ting blir gjemt.

En fin fordel er at jeg kan gå på forumindeksen å ha en oversikt over alle fora, tidligere hadde jeg ikke det.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Enig at det kan virke rotete, men jeg tror det er en vanesak. Virker som hovedgrunnen til at de gjør det slik er at det skal bli lettere for nubbene å manøvrere sida. Hvis det betyr at vi får færre malplasserte innlegg så gjerne for meg.
 
#4
Eneste som er en smule irriterende i mine øyner, er at man må scrolle ned et stykke for å finne knappen for "Dagens aktive emner", som jeg bruker ganske ofte. Men det er jo som sagt bare en vanesak.
 
#6
Jeg synes den nye oversikten er rotete, og ikke minst unødvendig, med tanke på at den gamle oversikten var mer enn bra nok fra før av.

Får se etterhvert om jeg vender meg til den nye oversikten. :tommelopp:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#7
Det er bra slik det er nå. Det var sånn oversikten var før, og det er mye bedre enn root-systemet.
 
#8
Har prøvd å bli vant til layouten til forumet nå men må si at jeg synes den ikke er bra i det hele tatt.

Alt for mye info og valg til å være forsiden til forumet. Samme feilen er blit gjort her som på Avforum.no

Kasta masse valg på forsiden slik at om du ikke har vært bruker her over lang tid så bruker du tid på å sjekke og finne fram.

Jeg ser at trafikken og posting her har detti voldsomt nå i det siste og jeg tror ikke dette nye layoutet birdrar i det hele tatt.

Håper dere gjør noe med dette slik at dette forumet ikke kun blir en liten kjerne gruppe og ikke kommer til å vokse.
 
#9
Jeg bruker bare «View New Posts», da tar det ikke lang tid å sjekke noe som helst.
 
#10
Ja det kan nok funke bra. Men før så var layouten så mye mere reinere og enklere. Men på en bra måte...

Gjestomtaler og Gjestartikler skjønner jeg ikke pointet med. Ikke blir dem noe brukt heller som dere ser.

Altså det er nå 21! Valg nedover i lista og det er alt for mye altså.

Det burde se ut slik som det gjorde før og heller lage noen flere sub sider under dem.

Ikke kaste 21 valg nedover på hovedsiden....en blir jo svimmel.

Her er hva jeg mener trengs på forumet:

Info og tilbakemeldinger :
- Meldinger fra Spillegal
- Gi tilbakemeldinger

Konsoller, Pc :
-Xbox360
-Playstation 2
-Gamecube
-Nintendo DS
-PSP
-Pc



Spill og spill nytt :

-Nyheter
-Generelt
-Omtaler

Generelt:
-Generelt
-Musikk og film
-Spillegal børsen
-Hjelp til spill og hardware

Vel det er ca slik jeg menere det burde vært. Kan sikkert kutte ned på mere osv. Dette burde ligge horisontalt så langt det lar seg gjøre.

Vel det er mine 5øre...
 
#11
De kan godt beholde alle delfora (bortsett fra Trivielt, den er bare ubrukelig), men gi oss tilbake det gamle oppsettet. Mye ryddigere og oversiktlig.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#12
Enig 50/50 med larsen og sortulv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Snart på tide med ny forumsjef og noen nye retningslinjer, virker det som.
 
#14
Altså... klagde ikke folk som gale da det gamle oppsettte kom også? FOlk ville ikke ha underkategorier og slikt, om jeg husker rett...
 
#15
Du husker meget rett. Det er sannelig ikke lett å tilfredstille brukerne på Spillegal. Men vet dere hva? Det kommer IKKE til å endre seg med det første. Så jeg ville heller brukt tiden på å vendt meg til oppsettet, enn å bruke tid på å klage over det. :)
 
#16
Altså. Var det ikke du som ville ha det slik forumet var før, med root-systemet? Og nå har du ombestemt deg?

Yetipants: Slik Endre har vært tidligere, så tar det vel ikke lange tiden før ny forumsjef er på plass, og ny oppsett på forumet. :rulleøyne:
 
#18
Og nå sier massene - Reinnfør rootsystemet!

 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#20

The crowd! THE CROWD! :( SATISFY THE CROWD!
Kanskje noen skal fyre opp en avstemning?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.