[Multi] OVERteamWATCHfortress

Laget i ekte Blizzard stil og regissert av Jeff Kaplan, Overwatch et friskt nytt konsept i FPS sjangeren . Den offisielle kunngjøringen kom 7. november, 2014 BlizzCon. Beta er igang nå, veldig få har fått tilgang.
Blir gitt ut til PC, PS4, XBox One

Noen fra SG som har beta? Skriv opp battlenicks så gamer vi når spillet er ute.....våren 2016 :/

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Er i beta.

Dette er jo restene av "Titan".

Det er helt greit. Vet ikke helt. Ikke noe metaspill enda, og jeg har spilt så mye TF2 at jeg bæsjer på meg.

Mangler sjarmen og humoren til TF2. Men det er jo innmari polished, og tar med seg noen kule ting fra MOBA.

Et annet pluss er at matchene tar 10 - 15 min.

Med det sagt, så blir det litt labert uten noe drit å samle for en TF2 veteran.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Var litt gira helt til jeg så at det er et fullprisspill. Da har man plutselig med en forpliktelse å gjøre.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg er keen. Alle heltene ser gøyest ut og jeg digger estetikken av samme grunn som jeg gjorde i TF2. Synes premisset om en TF2/Dotalite-crossover virker lovende.

Har vel strengt tatt ikke noe i mot å betale fullpris for et spill, men merker at jeg var innstillt på en stadig strøm av skins og nytt content, og det kommer ikke til å skje i like stor grad nå.
De har vært veldig flinke med å oppdatere Diablo3 som enda får nytt utstyr, områder, fiender, og spillmekanikker, men så optimistisk er jeg ikke at jeg tar det i betraktning når jeg kjøper et spill.

Lodin

Der Waaaah
Veit ikke så mye om dette spillen, men vil ikke være den personen som er ansvarlig for å balansere tolv karakterer til et FPS som prøver å være e-sport. Herre snute for en møkkajobb.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den personen, ja. Det er nok en enkelt person som sitter og bestemmer hvordan det der skal være.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Må få med litt mer reklame da, var så tynt med det i dette tråden.

Vært Og Nevne at denne traileren kom ut på samme tid hvor de avslørte de tre asiatiske heltene, som får den til å virke litt anime-heavy.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har fulgt med på dette siden starten og er temmelig gira på å få prøvd det ut. Så spørs det bare om jeg får noe tid til dette i det hele tatt, i det siste er det blitt minimalt med dataspilling. Jeg har såvidt greid å fullføre X-Com og begynt på en ny runde med Enemy Within.

Uansett spent, dette virker både variert og polert.

Veit ikke så mye om dette spillen, men vil ikke være den personen som er ansvarlig for å balansere tolv karakterer til et FPS som prøver å være e-sport. Herre snute for en møkkajobb.
Ville heller vært han en han ene som skal balansere 120 karakterer i en MOBA som er e-sport.

Aner heller ikke så mye som spillet. Har sett noen streamers spille det, men det gir meg ikke så mye, så venter på beta invite en gang i fremtiden. Hører hvertfall at dette er rimelig håpløst å spille solo, så satser på at det er flere som har lyst til å spille over teamspeak/skype.

Sist redigert:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Coppa jeg noe feilprisa nå?

Fremdeles en ganske stiv pris for en teamfortresslike, men ekstra skins og portretter til Starcraft er nok verdt det skarru se.

Vurderer å kjøpe, men venter til open beta esse.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Gledet meg skikkelig til beta-access, men da jeg endelig fikk det fikk jeg lyst til å spille LoL igjen så har ikke lekt med det enda, men skal snart lover!

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Forventer streams og effortpost fra Justin hvis han spiller beta.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, ja faen kanskje jeg burde gjort noe av det... Må bare bli litt god først ;p Og det kan bli et problem siden jeg ikke liker fps fordi jeg er dårlig i de, og er dårlig i de fordi jeg ikke liker de.

Maximum: TheNarsha, begynte nettopp å spille igjen fordi Tahm Kench så sykt fet ut så skal lære meg support :D

Hehe, ja faen kanskje jeg burde gjort noe av det... Må bare bli litt god først ;p Og det kan bli et problem siden jeg ikke liker fps fordi jeg er dårlig i de, og er dårlig i de fordi jeg ikke liker de.

Maximum: TheNarsha, begynte nettopp å spille igjen fordi Tahm Kench så sykt fet ut så skal lære meg support :D
EUWest right? Adder deg når jeg kommer hjem fra jobb, så kan vi jo ta noen games. Har ikke så mye kjentfolk som spiller for tida, så hadde vært nice med litt teamplay.

Tahm Kench er moro top også.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, ja vel hmmm. Det som skjedde var at jeg spilte det veeeeeeldig mye og brukte all tid på streams og video av matcher fra verden over, så ble jeg etterhvert ganske god så lagde et norsk lag som ble med i en turnering og ble spurt om å være med på et internasjonalt et og takket ja til det, spilte enda mer oooooooog burnout. En helg spilte vi en 12+ timers turnering og da bare gikk jeg helt lei, har ikke spilt på en stund nå som er litt synd for det er et bra spill.
LoL er mest fordi broren min og et par andre kompiser spiller det så moro, men trekker ned litt jeg ikke er veldig flink^^

Max: EUW ja, jeg raider ikveld men får nok til noen kamper en dag! Har sett han kan spilles top og men jeg liker support-rollen, synes selve Tahm egentlig er litt knotete (vil gjerne sette opp plays) MEN han ser gøyal ut og ligner på Quina med skin :D

Spiller egentlig mest Morgana support siste dagene, om jeg ikke spiller ARAM :)