Påmelding til Tekken 4 Turnering!

Jepp så er det snart igang! Torsdag 24 Juni sparkes Tekken fire turneringen igang! :tommelopp:

Stedet er Ellco etikett trykk AS på Gjelleråsen. Nærmeste T-bane stasjon er Vestli stasjon, t-bane nummer 5 østover, dette er endestasjonen. Det tar ca 25 min å gå fra Vestli til Ellco fabrikken. Buss 321 og 301 er også mulige alternativer og stopper nærmere Ellco fabrikken enn banen- spør bussjåføren om nærmeste holdeplass!

Adressen er: Ellco Etikett trykk AS, Morteveien 4, 1481 Hagan.

Turneringen starter kl. 18.00 Nøyaktig! Alle bees møte opp utenfor hovedingangen kl. 17.30. (senest kl 17.50)

MELD DEG PÅ!!

Vi er avhengige å ha alle påmeldte innen Onsdag 28 Juni, derfor er påmeldingene bindene når du først har meldt deg på turneringen. Dette er i hovedsak pga premier o.l som vi må betale ut av egen lomme.

Vi deles opp i grupper, alle vil få en oversikt om hvem de slåss mot når de møter opp på Torsdag.

Siden dette er en turnering i privat regi må vi se oss nødt til å ta en liten inngangsum. Denne er ikke fastsatt pga at vi bør vite hvor mange som melder seg på først, men rundt 30-40 kroner per hue skal nok dekke både leie av lokale samt premie.
Jo flere som melder seg på desto midre tar vi i inngangspenger (vi skal ikke tjene på dette), så meld dere på folkens!

Regler:

1: Alle velger en karakter som de spiller med gjennom hele turneringen. Karakteren må velges når du melder deg på!
2: Det spilles best av tre kamper med 3 runder i hver kamp. 60 sek i hver runde.
3: Lifebaren skal stå på 100%
4: I finalekampene er det best av 5 kamper med 3 runder i hver kamp
5: Minst en av de 3 kampene skal spilles på Arena. I finalene er det minst tre kamper som skal spilles på Arena.
6: Taperen velger bane
7: Om noen har ønsker om å melde seg og kompisene på som ett team må jeg få beskjed om dette. Dette har ingen praktisk betydning, men om det er ønskelig holder vi muligheten åpen.
8: Det er lov å stille R1/2 og L1/2 knappene, slik man er vant til hjemme.

For å melde seg på turneringa MÅ dere sende en melding til meg, altså MaDDoN. Bruk spillegals PM muligheter til dette og IKKE på min e-post adresse!

Jeg skal prøve å legge ut lister over påmeldte på Onsdag om jeg får tid.

MaDDoN

æsj... kjip dato.. da er jeg bortreist <_<
jaja, får ønske alle sammen lykke til, og får håper jeg kan være med neste gang.
29. i 6 har jeg bursdag, så da må dere synge for meg :svette: , eller kanskje ikke.... :D

En liten feil som kan mistolkes på flere måter:
Torsdag 29 Juni sparkes Tekken fire turneringen igang!
29 juni er en tirsdag, og 29 juli er en torsdag. Hvor var skrivefeilen?
Kan være litt fint å få vite det.. ;)

Opprinnelig skrevet av Red Hawk@18.06.2004, 08.19
En liten feil som kan mistolkes på flere måter:
Torsdag 29 Juni sparkes Tekken fire turneringen igang!
29 juni er en tirsdag, og 29 juli er en torsdag. Hvor var skrivefeilen?
Kan være litt fint å få vite det.. ;)
Torsdag 24 juni skal det være.. He he blingsa litt på kalenderen:)

Hehe..
Jeg kan likevel (/fremdeles) (yay!), så skal nok gi litt utfordring til folk ^_^

Alice, du er ikke alene der, jeg har ikke peil på hvor det egentlig skjer, håper maddon vatter opp et kart eller noe slikt :( Men vi drammens gutta kommer vi, vi er bare to da. Vi få, men faen så rå ^_^

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@19.06.2004, 12.50
Alice, du er ikke alene der, jeg har ikke peil på hvor det egentlig skjer, håper maddon vatter opp et kart eller noe slikt :( Men vi drammens gutta kommer vi, vi er bare to da. Vi få, men faen så rå ^_^
uhh Drammens gutta hvem er det !!! :mad:

Jeg ser at flere her er usikre på hvor dette ligger.

Vel jeg vil anbefale dere å gå inn på Finn.no og så klikke på "kartsøk" på Morteveien 4 1481 Hagan.

Det er en smal sak å komme seg frem til Ellco etikett trykk fabrikken så ingen behøver å få noia for å gå seg bort eller noe:)

Dere bør beregne ca 3 kvarters reisetid fom dere setter fot på bussen fra oslo bussterminal. Går dere fra Vestli bør dere regne med 20-30 minutters gange fra Vestli t-bane stasjon.

husk også å nevne HVEM dere melder dere på som: Jin, Kazuya, King, Yoshi, Law, Hwoarang, osv, osv..

Opprinnelig skrevet av JINsama@21.06.2004, 17.06
Virker ikke som det er så mange som kommer, har noen antallet hittil?
Jeg har hørt at det mange som kommer, kanskje ikke fra spillegal, men mange fro oslo området. Jeg håper det blir en del, fordi da kan det bli ordentlig fighing

EagleJin

Bear Necessity
Gleder meg til i morgen! Har til og med funnet ut av veien fra t-bane (er jeg genial, eller hva? :p)
Hurra for...

Jeg vurderte å melde meg på med Kuma, men lot være etter anbefalning fra Red Hawk...
Prøver lykken med litt omenstance og "b+2+4, 2,4_d+3+4" i stedet for bjørnemann.

maddon:
Får vi se en liste over deltagere i løpet av dagen? Vil være kuli å se hvor mange som spiller hvem. Får vel se antallet som overbruker Mishimas ;)

Jeg må innrømme at det jeg ser mest fram til, er å se bruken av juggles. Under NM hadde ingen her til lands (så vidt jeg vet) begynt å utforske potensialet til wall juggles enda.
:ninja:

Å nei!! Jævlig dritt, men jobber ringte idag, de trenger meg på jobb, det er krise. Sorry kan ikke komme. Må stikke nåm lykke til, til alle!!

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@24.06.2004, 09.29
Å nei!! Jævlig dritt, men jobber ringte idag, de trenger meg på jobb, det er krise. Sorry kan ikke komme. Må stikke nåm lykke til, til alle!!
kjipern Nilo, kjipern...

Kommer bloodhunter a?