Påmelding til Tekken 4 Turnering!

Kjipt det Nilo. Da fåe jeg ikke banke deg nå heller.. :p. Lykke til på jobben ;)

Maddon: Hvor mange omtrent er det som har meldt seg på turneringa?

Jeg har meget lyst å bli med, men grunnet pengemangel så velger jeg å stå over denne turneringen. Egentlig ganske så kjipt, i og med at det står respekt av det Maddon og andre har fått til.

Fikk en melding av JINsama og han sa at han ikke skulle delta, han som meg bruker Christi som maincharacter. Så nå slipper dere to christi character, som igjen øker andres vinnersjanser. :)

Red Hawk kontaktet meg på MSN og sa han kunne betale reisen for meg, jeg ville heller låne enn få, så da ble vi enige om det. Da var det om å finne en måte å reise på, men det var dessverre for sent. I og med at jeg hadde under 24 timer på meg. Takker Red Hawk og EagleJin for alt hjelp.

Men lykke til til resten her. :) Og måtte den beste Mishima/Kazama vinne.

Sender ut en stor takk til de som ble med på turneringen og gratulerer til Redhawk som slo meg ut i semi finalen med en utrolig forvirrende Hwoarang. Prøvde nede parry og blei launcha, prøvde å launche med d/f+2 og blei sparka nede. Det var en velfortjent seier Redhawk :tommelopp:

Vi kommer til å holde flere slike turneringer ut på seinsommern og høsten slik at vi kan holde formen oppe til Tekken 5 kommer på banen.

Ps. Vil også takke for at ingen gikk inn for rein cheese ved å velge Paul

Takk takk Hyulvinji (kanskje jeg skal begynne å si Eaglejin igjen jeg og? :p) og Maddon! :D

Forvirrende Hwoarang viser at jeg endelig har klart å begynne å bruke Hwoarang på riktig måte, og at den må videreutvikles videre (skal prøve å komme opp med noe nytt til neste turnering ;))
Og din Yoshi var ikke så lite irriterende akkurat Maddon.

*Blokkere lavt* "Nei, hva er det jeg holder på med?!? Kan'ke blokke sverd!!! Baka meg!!!"

Kan ikke si det skjedde så rent lite. I hvertfall ikke de(n) første kampen(e). Fikk heldigvis en litt bedre taktikk etter en stund, så jeg kunne forsvare meg litt bedre når det virkelig kunne bli katastrofalt om jeg ikke kom meg unna set-ups'a dine.

Igjen takk! :tommelopp:

Kødder du eller blood. VI skulle vært der, hadde blitt kult, men vi må jo la andre få smaken av seier, vi hadde bare kommet ditt og banket alle. nei da, men når skjer neste turnering?

Nilopilo og bloodhunter: nja jeg ville ikke vært så sikker på det der...
vi snakker om gutter som faktisk har dratt med seg litt erfaring gjenom tidene...
Selvom det alltid kommer en som er større og bedre,*slik verden fungerer* så vil jeg tro at red hawk og Hyulvinji hadde gitt dere en respektabel kamp, sammen med de andre gutta her....*sett red og Hyulvinji i action en del ganger så jeg vet hva de er gode for *
Selvom de ender opp 50/50 tap/vinn mot meg og NukleuZ
jum jum
kos dere

....*sett red og Hyulvinji i action en del ganger så jeg vet hva de er gode for *
Det har jeg også. Og *host* det finnes vel ingen ydmyk måte å si dette på, så jeg får vel bare si det rett ut: Jeg wawedasher begge to til døde. :)
Vel, det var enten det eller å si at jeg slo dem 10-0 i Tekken Tag, flachy spillestil til og med.

Opprinnelig skrevet av Duke@20.07.2004, 14.30
....*sett red og Hyulvinji i action en del ganger så jeg vet hva de er gode for *
Det har jeg også. Og *host* det finnes vel ingen ydmyk måte å si dette på, så jeg får vel bare si det rett ut: Jeg wawedasher begge to til døde. :)
Vel, det var enten det eller å si at jeg slo dem 10-0 i Tekken Tag, flachy spillestil til og med.
77196​

Duke. du og jinsama er en egen klasse, jeg trodde du viste det...
Men spiller du christie ennå så er jeg klar for cheesyen din =)

Jeg er for F ikke i samme klasse som Duke, er bedre gitt!
Du veit det så godt Duke! :kul:

Maddon: Jeg så PM'en din idag.. såjeg kom ikke på turneringa gitt.. :D

Det har jeg også. Og *host* det finnes vel ingen ydmyk måte å si dette på, så jeg får vel bare si det rett ut: Jeg wawedasher begge to til døde.
Til et forsvar som for noen kanskje ikke teller..vi var trøtte da! Fikk nesten ikke sove..og så kommer du som sov hver dag.
Du har vel også spilt litt mer kan man vel si.
Altså, vi trenger å treffes mer. Neste gang gruser jeg deg! (...) :p

Opprinnelig skrevet av JINsama@23.07.2004, 18.06
Du veit det så godt Duke!  :kul:

Maddon: Jeg så PM'en din idag.. såjeg kom ikke på turneringa gitt..  :D
77730​

Greit du er kanskje bedre, men dere ligger fortsatt i egen klasse i forhold til norsk "standard"
***Det ser i det minste ut som dere vet hva dere driver med når dere spiller :p , der masher ikke på paden som oss andre :p :p ***

Dukie

nice girl
Opprinnelig skrevet av JINsama@23.07.2004, 18.06
Du veit det så godt Duke!  :kul:

Maddon: Jeg så PM'en din idag.. såjeg kom ikke på turneringa gitt..  :D
77730​
Det er det dummeste jeg har hørt, og du vet det JINsama. :D

*lol* Jeg bare blir cheesy med Jin og Paul, jeg.

Ps. Mamma digget kattepusene dine. :)