Påskespill

P

PspKid

Gjest
Yo har dere noen Kule spill og anbefale som kan kjøpes

vil ha med grunn hva som duger hva som er bra med spillet

alle forslag mottas med takk :)

Ehh.. tror du har satt dette topicet feil.
Her skal det være en Anmeldelse du har laget..

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Æsj, jeg hadde håpet på en anmeldelse av et påskespill, jeg.

Er det laget noen sånne i det hele tatt, egentlig?

The Thing må vel nesten være det klassiske påske spill... utrolig spennende, det foregår på nordpolen (mye snø = påske stemning =) og mye atmosfære. Selv skal jeg sitte på hytta å spille på laptopen :p

Opprinnelig skrevet av Ava1on`@07.04.2004, 00.31
Været her i Sykkylven er nydleg!

Ontopic: Ikkje sløs vekk påska med å sitte inne og spele, ta deg ein tur ut!
Eg er så enig med deg, Ava1on`. I dag har eg hatt ein nydeleg dag, langt fra alt som heiter spelekonsollar og datamaskiner. Det har vore nydeleg <3

Opprinnelig skrevet av Hrti+08.04.2004, 00.13-->
<!--QuoteBegin-Ava1on`
@07.04.2004, 00.31
Været her i Sykkylven er nydleg!

Ontopic: Ikkje sløs vekk påska med å sitte inne og spele, ta deg ein tur ut!
Eg er så enig med deg, Ava1on`. I dag har eg hatt ein nydeleg dag, langt fra alt som heiter spelekonsollar og datamaskiner. Det har vore nydeleg <3 [/b]
Du er ei Fjell-tøs

<3

Eg har vert altfor lite på fjellet denne sesongen som nettop var,
veit ikkje kvifor men eg har mista intressa for å fare på fjellet. Var liksom så mykje kjekkere før.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
For min del er det ikke noe som heter "påskestemning"... Jeg er ingen religiøs person, og påsken er bare en ekstra vinterferie. Greit nok, siden man får mer tid til å spille/runke/drekke/lese/spy/astral-projisere... Du skjønner hva jeg mener. Den eneste backdroppen med påsken er at det er en religiøs høytid, noe som betyr at ingen butikker eller noe annet er åpent. BAH!

warcraft 3 om du ikke har det, eller warcraft 3 brettspillet, det kjøpte jeg i går, skal bli fint å kose seg med på hytta...

morrowind....

gitaroo man...

gta vice....

battlefield vietnam(for all del)

så kan du laste ned painkiller demoen....

prøv bloodrayne eller et lucas arts spill(monkey island,sam and max, day of the tentacle...)

D

Doctor Downs

Gjest
Påskespill? Tja, Silent Hill 2 eller Metal Gear Solid 2 er stemningsfulle "fuckers". Hvis du ikke har dem fra før, selvfølgelig.

Jeg vet det! Hvis du vil ha noe å kose deg med et par påskedager, kjøp Shadow of Memories! Kjøpte det selv i påsketida :king:

Påskespill? Vet ikke helt hva slags spill som passer spesifikt å spille i Påsken. Er vel ingen spill som gir direkte påskestemning. Men kanskje SSX 3? Der står man jo på snowboard, og det er jo mange som drar på fjellet i påsken.

Men ellers er jo Påsken en ferie. Så da kan det passe med et spill med en god historie som man kan få spilt mye uten å måtte stoppe pga. jobb eller skole. Metal Gear Solid: The Twin Snakes og Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty / Substance er jo gode alternativer (selv om begge er ganske korte spill om man ikke koser seg veldig med de - noe man har tid til i Påsken).

Ellers kan det jo være greit med et RPG-spill. Når jeg først tenker meg om, så kanskje jeg burde ta fram Xenosaga Episode I: Der Wille Zut Macht som jeg nesten ikke har spilt. Det er jo et langt spill, og jeg tror historien skal være meget bra (det bør den være med alle de filmsekvensene).

Ellers har jeg selv spilt mye Tekken Tag Tournament og Final Fantasy XI Online i Påsken. Nå er jo snart Påsken over (dessverre). Men fortsatt en langhelg igjen - og for meg blir det nok mye spilling (så asosial som jeg er).

Mye snø på Finnsnes å ;) Synd at dere søringer får alt det fine været. :moon:
Ingen på fjellet heller, lite å gjøre for oss i hjelpekorpset :thumbdown:

UT2004 er å anbefale- :thumbsup:

Hvor kan jeg laste ned pokemon gul/rød/blå til pcen min? MÅ ha det.

kakarlsen: Piratkopiering er overhodet ikke akseptert. <a href=\'http://www.spillegal.no/forum/index.php?showtopic=1680&st=0%EF%BF%BDentry42007\' target=\'_blank\'>Regler</a>