PAL vs NTSC

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jaha.

for de av dere som har spillt ntsc og pal versionen så har dere sikkert lagt merke til en vesentlig stor forskjell.

CPUen i ntsc versionen er bokstavelig talt ultra easy på ultra hard. så det er ingen utfordring.

MEN MEN. derimot PAL versionen, ja der kan plutselig CPUen aircombos, og all slags strings og er MYE mere agressiv!!!!!
altså det stikk motsatte av ntsc versionen....

En mulighet er at namco fant ut at ntsc versionen var for "easy" og gjorde pal versionen vanskligere. eller mener de kanskje at vi i europa er mye bedere tekken fighters, og trenger større challange? hehe.
Nei ikke akuratt.

Og isåfall blir 5.1 samme som pal??

Vi må komme til buns av dette.
hva mener dere???????

whats this all about?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er flott at du nevner hva du egentlig prater om, way to open a thread... Jeg regner med det er Tekken av no slag?

MadCow

Lokal moderator
Har spilt begge en del. Har ikke merket noen betydelig forskjell.

Opprinnelig skrevet av Buggz@20.08.2005, 17.25
Det er flott at du nevner hva du egentlig prater om, way to open a thread... Jeg regner med det er Tekken av no slag?
253570​

Man tenger ikke akkurat tenker så veldig hardt. Du skjønner at han prater om Tekken 5 .

Trodde han snakket om slossespill generelt, jeg ...

Det er da ikke noe særlig som tyder på at han mener Tekken 5, er det?

Opprinnelig skrevet av Buggz@20.08.2005, 18.25
253570​
må snakke om tekken5. ganske tydelig.

Opprinnelig skrevet av Agahnim@20.08.2005, 19.39

253597​
jo, det er mye som tyder på at dette er et tekken spill.
først og fremst. tekken er det eneste slåsspillet som bruker "ultra hard" som betegnelse på vansklighetsgrad.

også nevner han namco, da kan man utelukke alt anet bortsett fra soulcalibur. og hvor mange aircombor har du sett i det spillet a??????

og til slutt så nevner han at det kommer et version av dette spillet som heter 5.1
og tekken 5 er det eneste spillet som kommer med en 5.1 version.

så jeg tror du burde bruke øynene og hodet litt før du begynner å kritisere.
jeg tror ingen andre en deg ikke forsto at dette var tekken5.
men nå veit ikke jeg om du er litt "treig" da...

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av IronFist@20.08.2005, 18.21
Og isåfall blir 5.1 samme som pal??
253569​
Eneste som kunne antydet tydeligere at det er Tekken 5 det er snakk om er om han hadde skrevet navnet. Bare tallet 5.1 i seg selv bør være nok for hvilken som helst fightinggamer for å skjønne hva dette dreier seg om.

Men, emnet..
Spilte et par runder med Team Battle (Ultra Hard) på Spiderman i Oslo på fredag, men merket ikke store forskjellen fra NTSC til PAL. CPU er fremdeles like dum, og NTSC-cpu-en kunne godt spille aggressivt med juggles (har vært offer for Kaz' ewgf, ewgf, w!, 4 :confused:).

Mulig dette kommer bedre frem i andre moduser, tenker da spesielt på Story Mode.. Har som regel vært der de store vanskelighetsgtradsforskjellene ligger tidligere.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, ærlig talt... skjerp dere! At noen faktisk skal være nødt til å skrive HVA det er han skriver om, i 2005?!? Makan! Det får være måte på! Vi mennesker som lever i nåtiden er da såpass moderne og fremadstormende at slike uvesentligheter kun blir for heftelser å regne.
Ja til økt utelating av vesentligheter! Støtt opp om modernismen i alle dens former!

Opprinnelig skrevet av Geostigma+20.08.2005, 19.26-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@20.08.2005, 19.39

253597​
jo, det er mye som tyder på at dette er et tekken spill.
først og fremst. tekken er det eneste slåsspillet som bruker "ultra hard" som betegnelse på vansklighetsgrad.

også nevner han namco, da kan man utelukke alt anet bortsett fra soulcalibur. og hvor mange aircombor har du sett i det spillet a??????

og til slutt så nevner han at det kommer et version av dette spillet som heter 5.1
og tekken 5 er det eneste spillet som kommer med en 5.1 version.

så jeg tror du burde bruke øynene og hodet litt før du begynner å kritisere.
jeg tror ingen andre en deg ikke forsto at dette var tekken5.
men nå veit ikke jeg om du er litt "treig" da...
253615​
[/b]
Alt det du ramset opp er ting jeg ikke visste. Vet du hvorfor? Fordi jeg gir en lang faen i Tekken! Ta ditt eget jævla råd, og tenk før du slenger slikt dritt i trynet mitt.

Menne ... nå veit ikke jeg om du er litt "treig" da ...

Agahnim: Hvis du ikke bryr deg om Tekken, eller andre slossespill. Hvorfor går du inn her da? Bare for å slenge dritt mot Ironfist? Skjerp deg!

Jeg har ikke merket noen forskjell på cpu jeg heller. Er bar det at ultra-hard er som hard på TTT, uansett pal eller ntsc.

Syns du jeg var hard mot IronFist? Slengte jeg dritt i trynet hans? Herrejemini! Jeg sa jo bare at jeg ikke skjønte at han snakket om Tekken 5 ...

Og forresten, det ser ut som at du antar at jeg gir faen i slossespill generelt sett bare fordi jeg ikke liker Tekken ... Er Tekken det eneste slossespillet, kanskje?

tja, jeg følte det slik at i tekken 4 så ar det en enorm forskjell, på de to
ntsc var en mye raskere versjon
derimot tekken 5 er det ikke slik, der klarer jeg ikke å legge merke til forskjellen
tviller på at noen har lagd en anskeligere versjon for oss europeere, hehe

EagleJin

Bear Necessity
Ro ned fuglenebbene nå da.

Aghanim: Red Hawk har ikke sagt noe om at du ikke har interesse for noen fightere. Litt komisk at du stiller spørsmålet " Er Tekken det eneste slossespillet, kanskje?" til en av de som spiller flest fightere med interesse.

Men, hey.. Vi er da medlemmer av sgs forum, er vi ikke? Burde være vandt med drittslenging nå :holdkjeft: :trollmann:
--

Uansett.. Det har ikke stort å si om det er noen forsjeller eller ikke, fordi jeg nesten bare spiller vs (unntakene går i practise mode, heh).

Se her, EagleJin:
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@21.08.2005, 10.13
Agahnim: Hvis du ikke bryr deg om Tekken, eller andre slossespill. Hvorfor går du inn her da? Bare for å slenge dritt mot Ironfist? Skjerp deg!

Jeg har ikke merket noen forskjell på cpu jeg heller. Er bar det at ultra-hard er som hard på TTT, uansett pal eller ntsc.
253713​
Jeg stilte det (retoriske) spørsmålet kun for å understreke poenget mitt. Jeg vet at han ikke er dum nok til å tro at Tekken er det eneste slossespillet der ute, jeg tror ikke han er dum i det hele tatt. Som sagt: retorisk spørsmål for å understreke et poeng ...

Opprinnelig skrevet av Agahnim@21.08.2005, 12.36
Syns du jeg var hard mot IronFist? Slengte jeg dritt i trynet hans? Herrejemini! Jeg sa jo bare at jeg ikke skjønte at han snakket om Tekken 5 ...

Og forresten, det ser ut som at du antar at jeg gir faen i slossespill generelt sett bare fordi jeg ikke liker Tekken ... Er Tekken det eneste slossespillet, kanskje?
253718​
dette er en tekken topic din idiot. hvis du gir faen i tekken hva gjør du her da????
er du her bare for å slenge dritt????

isåfal så kan du stikke fra denne topicen, da har ikke du noe her å gjøre. det tror jeg de fleste er enige i.

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg anbefaler at du skjerper seg kraftig, Geostigma. Møkkaoppførselen din kan du fare med andre steder.

Lodin

Der Waaaah
Verken Tekken eller europeiske og amerikanske formater er alvorlige saker. Hvis dere ikke snurper inn smella og oppfører dere orntlig blir emnet stengt. Så det så.

Status
Stengt for ytterligere svar.