Panasonic Q ønskes

#4
Da anbefaler jeg sterkt en anskaffelse av kort, ellers kan det bli "tråkigt".

Andre muligheter er eBay, men det hjelper jo ikke siden du ikke har kort :ehm...:

MoFo2
 
#5
Opprinnelig skrevet av MoFo2@25.12.2004, 04.49
Da anbefaler jeg sterkt en anskaffelse av kort, ellers kan det bli "tråkigt".

Andre muligheter er eBay, men det hjelper jo ikke siden du ikke har kort  :ehm...:

MoFo2
153688​
Det er vel 18-årsgrense på VISA og Mastercard, så det går nok ikke det heller..
 
#8
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@25.12.2004, 06.13
Det går greit å ha visa uten og vere 18. Eg trengte berre underskrift frå foreldra mine så var saken biff.
153714​

Dette gjelder vel Visa Electron, som bare kan bruker i et fåtall av nettbutikkene på verdensbasis?
 
#10
Err.. Jeg får ikke ha Visa før jeg er 18 år av banken min. Tviler litt på at du har vanlig Visa. Visa electron derimot, kan du ha når du er under 18.
 
#11
Opprinnelig skrevet av dodraugen2k@26.12.2004, 13.26
Err.. Jeg får ikke ha Visa før jeg er 18 år av banken min. Tviler litt på at du har vanlig Visa. Visa electron derimot, kan du ha når du er under 18.
153879​
Gutten har Visa, ikke Visa-electron.. Det veit jeg fordi jeg har hatt akkurat det samme siden jeg var 17..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#15
Spørsmål: Hva er en Panasonic Q og hvorfor er enkelte så stolte over å ha den? :usikker:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#17
Opprinnelig skrevet av Houseman@29.12.2004, 04.23
Spørsmål: Hva er en Panasonic Q og hvorfor er enkelte så stolte over å ha den?  :usikker:
154928​
Hvem vil vel ikke ha en pimped out Nintendo Gamecube i børstet stål, med DVD-spiller og LCD-display?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#18
Aha. :)

Baronen: Noen svarte visst likevel, så jeg slapp bryet. ^_^
 
#19
Opprinnelig skrevet av Houseman@29.12.2004, 03.23
Spørsmål: Hva er en Panasonic Q og hvorfor er enkelte så stolte over å ha den?  :usikker:
154928​





Trenger jeg si mer? :rulleøyne:
 

epp

firm and correct
#20
Bare vær obs. på at det blir et helvete å få reparert den, hvis noe skulle gå istykker. Panasonic Norge vil ikke ta i den! (kjenner to som har vært uheldige). Sende den tilbake for reprasjon er ikke lønnsomt.