Panasonic Q

#1
Dere har sikkert sett den før.. men det jeg lurer på er om Panasonic Q vil bli sluppet ut i europa?

For dere som ikke vet hva Panasonic Q er:


Panasonic Q er produktet av et sammarbeid mellom Nintendo og Panasonic, det er da en gamecube som har innlagt sonefri dvd spiller, den skulle visst også ha mye bedre lyd enn Gamecuben, den har fjernkontroll og ser mye finere ut enn Gamecuben :)

Uansett, jeg vil ha en.. Og jeg lurer. Fåreløbig har den bare kommet ut for å kjøre Jap og NTSC så vidt jeg vet, men jeg hørte rykter om relase i europa, noen som vet? :)
 
#3
Faen da... må jeg vel starte med mitt eget prosjekt med å mixe dvd spilleren med gc'n :p
 
#4
Panasonic Q er tatt ut av produksjon siden den ikke ble noen stor suksess etter som jeg forstod. Har ingen kilder å linke til dessverre siden jeg ikke husker hvor det var jeg leste det.
 
#6
Panasonic Q ble discontinued en stund etter at prisen på GC falt... (Like før jul altså)

Kan sikkert få tak i fremdeles ettersom butikker ikke har solgt ut alt av stock ennå...
 
D

Doctor Downs

Gjest
#8
Har alltid hatt lyst på en, men hvis prisen ikke har gått ned (lå vel på rundt fem store) så sier lommeboka mi nei. Den nye lommeboka. Den gamle ble stjålet med det lille jeg hadde av gronker.

Halvparten av spilla mine er NTSC og jeg har Action Replay, så format skulle ikke bli noe problem.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Aquila@30.03.2004, 18.39
Har alltid hatt lyst på en, men hvis prisen ikke har gått ned (lå vel på rundt fem store) så sier lommeboka mi nei. Den nye lommeboka. Den gamle ble stjålet med det lille jeg hadde av gronker.
Hva er mest verdt av hundre gryn og hundre gronker, egentlig?
 
#11
Håper Nintendo's neste konsoll vil ha noe lignende design som Panasonic Q. Den er jo dritstilig, og det vil antagelig øke salget. Mange ser jo på GameCube som et leketøy pga. farge (indigo/lilla er jo fargen på GC-logoen) og design. Men Panasonic Q ser så absolutt ikke ut som et leketøy. Den har et unikt og stilig design. Håper vi kan se et videre samarbeid mellom Nintendo og Panasonic. Kanskje det ikke er så dumt?

Skulle gjerne hatt en Panasonic Q, men tror jeg dropper det. Det ville vel kun vært for å kunne spille JAP-spill, og pga. det utrolig stilige designet.
 
#12
Jeg bestilte det pga jeg ble mobbet fordi GC'en ikke har DVD-spiller. Jeg ble så sur at jeg bestemte meg for å bestille PanasonicQ for jeg vil også ha en spillekonsoll med DVD-spiller, så valget ble å bestille det fra lik-sang.com til 3000kr. Det var gledens dag, for etter det har jeg fått masse komplimanter fra folk som har besøkt meg. De har t.o.m. spurt meg masse om hvor mye det kostet og hvor jeg fikk tak i det.
Den siste som spurte var meget interessert i få meg til å hjelpe seg. Men, jeg var sjenert og ble litt tilbakeholden akkurat, da. Jeg kom litt på defansiven for å si det slik. Var liksom ikke så entusiastisk når jeg skjønte at det var noen som var virkelig interessert i få tak i det også. Så jeg har stoppet med å være så fryktelig entusiastisk. Dumt, egentlig. Tenk om jeg hadde bestilt det for henne. Da hadde hun vært glad kan jeg tenke meg. Men, men. Den gang ei.
 
#13
kan den spille PAL spill og er DVD spilleren sone fri
 
#14
Den som de solgte på lan-kwei tidligere(vet ikke om de har den ennå) svelgte alt!
Hvertfall DVD formater.
Når det gjelder spill er det kun us ntsc som teller her i huset.

Edit: Denne tar alle dvd formater og jap/amerikanske spill.
 
#15
Jeg kjøpte min hos Lan-Kwei for vel 2,5 år siden og den tar det meste utenom PAL-spill og SVCD. Nå har jeg ikke hørt noe spesielt bra om Lan-Kwei på en stund så jeg vil nok fortsatt anbefale Play-Asia.

MoFo2
 
#16
Den er desverre ikke moddet til regionsfri dvd...

edit: Ja, lan-kwei har blitt redusert til en skygge av seg selv for to år siden
 
#18
Håndtaket finnes vel kun på jap/Am modellen av GC'en, gjør den ikke? Den er hvertfall tilstede på min, men ikke på en kompis sin..
 
#19
Spørs om du mener håndtaket til selve GCen eller boksen. Det var kun i Japan at boksen hadde håndtak, men håndtaket på GCen finnes i alle regioner.

MoFo2