Pandora Tomorrow vs. Twin Snakes

#1
Jeg vil ha et snikespill. Men jeg står fast mellom
det nyeste Splinter Cell spillet og remaken av MGS1.

Hva velger jeg?
 
#2
Det spørs jo litt hvilke erfaringer du har Med Splinter Cell 1 og MGS1 på (PSX) fra før.


Personlig.. etter og spilt masse Twin Snakes og Litt Pandorra Tomorrow, er ikke valget veldig vanskelig. Uten tvil Twin Snakes... jeg har ikke teste Spliter 2 online.. som vistnok skal være veldig lovende.. så det spørs hva slags interesser og erfaringer du har.
 
#3
Ville nok gått for Twin Snakes ;)

I følge tothegame.com kommer ikke SC: PT til GameCube og PS2 før om en god stund <_<
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Jeg bruker det samme argumentet som alltid, og du kommer ikke til å høre etter nå heller:

*kremt*

Du har jo allerede spilt MGS! :angry:


Sly Cooper (PS2) er forøvrig også et bra snikespill.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Taijpei@26.03.2004, 14.41
Ta hva som helst uten om Splinter Cell
kunne vi få en begrunnelse på hvorfor du mener dette?
 
#7
Opprinnelig skrevet av Jani@26.03.2004, 14.36
Ville nok gått for Twin Snakes ;)

I følge tothegame.com kommer ikke SC: PT til GameCube og PS2 før om en god stund <_<
Jeg har Xbox og Gamecube. Så det er intet problem.

Vanligvis så tror jeg at jeg ville gått for Twin Snakes.
Men ettersom jeg har LIVE kunnet det vært kjekt å fått et nytt
spill som jeg kunne bruke der.

Noen som veit hvordan det er på LIVE?
 
#8
Opprinnelig skrevet av Fisk+26.03.2004, 15.22-->
<!--QuoteBegin-Taijpei
@26.03.2004, 14.41
Ta hva som helst uten om Splinter Cell
kunne vi få en begrunnelse på hvorfor du mener dette? [/b]
Tajpei er ikke så glad i å begrunne meningene sine han.

Uansett, så tror jeg at jeg hadde gått for Twin Snakes. Men det blir vel egentlig på grunn av at jeg har mest erfaring med MGS og har spilt det over 4535 ganger så mye som Splinter Cell.

Hvis du skal gå for et Online spill derimot, burde du uten tvil velge Pandora Tomorrow. Det er to-mot-to, hvorav vi har et par Mercenaries, som er vanlige vakter, og et par spyes, som selvfølgelig er vanlige agenter. Mercenariesenes oppdrag bllir enkelt nok å drepe agentene, mens agentene som oftest må gjøre en eller annen form for oppdrag. Agentene har en tredje- persons synsvinkel, og vaktene har første- persons. På den måten er det mulig for spionene å snike seg innpå vaktene bakfra og drepe dem. Agentenes våpen er deres egne hender og bein, og i noen tilfeller lettere våpen. Vaktene derimot har alt fra Sub Machine Guns til flammekastere (øh...).
 
#9
Pandora Tomorrow, Twin Snakes today! :cool:
(Uhm, kjøp TS.)
 
#10
Har bare spilt en demo av Spliner Cell Pandora Tomorrow (PC), og det virket som et greit spill. Men jeg likte ikke Splinter Cell, og har heller ikke tenkt til å skaffe meg Splinter Cell Pandoras Tomorrow, fordi det imponerte ikke noe særlig.

Metal Gear Solid: The Twin Snakes vil jeg anbefale på det sterkeste. Har aldri blitt så hekta på et spill før. Det spillet er genialt. Det er mye morsommere. Det er mye mer engasjerende. Ta det beste fra MGS og det beste fra MGS2, og du får MGS: The Twin Snakes!

Metal Gear Solid: The Twin Snakes (Anmeldelse av VG - Terningkast 6)
Det skader vel ikke at VG ga spillet 6 i terningkast? B)
 
#11
Tror jeg går for Metal Gear Solid Twin Snakes jeg.
Har jeg lyst på Pandora Tomorrow så kjøper
jeg det når det kommer på salg en eller annen
gang.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#12
Opprinnelig skrevet av Alucard@26.03.2004, 16.30
Har jeg lyst på Pandora Tomorrow så kjøper
jeg det når det kommer på salg en eller annen
gang.
Jeg har faktisk på følelsen at det ikke vil ta så alltfor lang tid før du får den muligheten :)
 
#13
Fikk begge spillene i dag, og jeg syntes hvert av spillene er bra på sin måte. Nå har jeg ikke fått spilt Splinter Cell: PT så alt for mye, men etter det jeg har erfart er det ganske likt som det første. Det er litt mer sniking i SC, mens MGS har litt mer action. Skulle jeg måtte velge hvem av dem jeg ville beholde, ville det blitt MGS ettersom historien her er helt utrolig. Men for oline elskere, er kanskje dette midt i blinken. Man må prøve dem, og se hva man liker ...
 
#14
Jeg koste meg langt mer med MGS TTS, selv om jeg har spillt originalen flere ganger tidligere, enn med Splinter Cell: PT som jeg har hatt en god stund nå. Jeg må være i en helt spesiell stemning for å like Splinter Cell spillene, og vanligvis synes jeg det rett og slett er kjedelig. MGS TTS og MGS serien generellt har grepet meg fra første øyeblikk og jeg sitter å koser meg med spillet. Spillet er rett og slett morsomt å spille, i motsetning til hva jeg synes om Splinter Cell.

Så jeg ville vel egentlig gått for MGS TTS. Jeg var redd jeg skulle angre, og nå som jeg har spillt gjennom spillet en gang (for første gang på lenge) har jeg fått en litt større kjærlighet til MGS2 også, så det kommer jeg veil til å spille nå. Men først har jeg planer om å spille igjennom MG og MG2: Solid Snake på MSX, så får jeg ennå mer ut av historien.
 
#15
Har enda ikke spilt Twin Snakes, men det er på vei. Men utifra hvordan storyen til 1ern var, vil jeg nok tro at hvis du bare skal spille single player er nok Twin Snakes valget.

Men jeg syns fortsatt selve snikingen på Splinter Cell er bedre enn på MGS spillene, uten at jeg vet nøyaktig hvordan det er på Twin Snakes da.

Har du Live, så er du garantert en opplevelse du aldri har opplevd med Splinter Cell: Pandora Tomorrow online ihvertfall, det er svarte meg helt genialt.
 
#16
Må si meg enig med CubePro. Splinter Cell er fantastisk på Xbox Live. Nytenkende, kreativt og veldig krevende. Tar lang tid å komme inn i, men du og du for noen intense stunder jeg har hatt i mørke lagerhaller, kontorbygg, sykehus og museumskjellere med tre andre spillere. Dette kommer jeg nok til å spille i lang tid fremover.

Men har man ikke live, så ville jeg gått for MGS.
 
#17
Twin Snakes > Pandora Tomorrow

Grunnen til det er at det er mye mere Action på MGS.
Og Replay Value også.
 
#18
hadde tatt Twin snakes, fordi jeg bare elsker MSG på psx ( eller psOne )
men du kan vell prøve begge først å finne ut hvilket du liker best.
folk er forskjellige hvet du
 
#19
Jeg hadde ikke klart å velge ett blant de to. Jeg skal ha begge, men må prioritere og jeg valgte Twin Snakes. Pandorra Tomorrow kjøper jeg seinere i løpet av våren.
B)
 
#20
Noen som forøvrig vet hvor jeg kan få kjøpt MGS2 Substance billig? vurderer å kjøpe det fra DVD Box Office, der koster det cirka 250 kroner. Men vet ikke hvor lang tid det tar før det kommer, og hvis jeg får det like billig eller billigere her så er det ikke noen vits.