Pandora Tomorrow vs. Twin Snakes

#22
Har ikke prøvd MGS, men anbefaler likevel Splinter cell 2. Det tar kaka! Synes dette burde være en poll så du lettere kan se hvem som leder. Men velg Splinter cell 2! :D
 
#23
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@29.03.2004, 17.31
Noen som forøvrig vet hvor jeg kan få kjøpt MGS2 Substance billig? vurderer å kjøpe det fra DVD Box Office, der koster det cirka 250 kroner. Men vet ikke hvor lang tid det tar før det kommer, og hvis jeg får det like billig eller billigere her så er det ikke noen vits.
Jeg kjøpte det på TBCgames.no for noen uker siden, da kosta det 350 kroner. Veit ikke om de har det tilbudet enda, men du kan jo sjekke. Men uansett; tidenes beste PS2-spill er verdt hva det enn måtte koste!
 

Kilik

Lokal moderator
#24
Opprinnelig skrevet av Snake@29.03.2004, 11.09
Twin Snakes > Pandora Tomorrow

Grunnen til det er at det er mye mere Action på MGS.
Og Replay Value også.
Nja, akkurat når det gjelder replay value er nok Pandora Tomorrow bedre med tanke på online multiplay.


Starta på Pandora Tomorrow i går og førsteinntrykket er veldig bra. Må si at jeg helt hadde glemt hvor morsomt jeg hadde det med Splinter Cell 1. Kanskje ikke så mye nytt siden forgjengeren foruten online play som jeg hører skal være både orginalt og spennende.

Blir nok så jeg skaffer meg Twin Snakes også snart, men Pandora Tomorrow hadde førsteprioritet. Ikke at jeg ikke liker MGS. Tvert imot, det er faktisk på min Topp10-liste over tidenes beste spill. MEN så har jeg spilt det før da, mens Pandora Tomorrow er et helt nytt spill...

Så altså jeg ville valgt Pandora Tomorrow før Twin Snakes hvis man har spillt MGS fra før. Hvis ikke så er valget mer åpent. Det er jo egentlig ganske forskjellige spill. Begge har sine styrker og svakheter. MGS-serien er mer arcade-orientert med bosser samt at storyen spiller en svært viktig rolle. Splinter Cell-serien derimot satser mer på god kontroll, sniking og realisme...
 
#26
Hehe, jeg har spillt litt MG nå, ikke kommet så veldig langt. Det er litt slit å spille med Xbox kontrolleren, så jeg har bestillt en overgang så jeg kan bruke PS2 kontrolleren som har et langt bedre styrekors. Lurer på om det finnes en overgang for å bruke GC kontrolleren, for jeg har bestilt Hori kontrolleren (den SNES-look-alike kontrolleren til GC).
 
#28
nettopp skaffet meg splinter cell 1 til gc og det ruler!!!!!!!!


skal skaffe meg PT når det kommer til gc også.



Gameractor ga både SP:pT og MG:TTS 9/10 så det er to jevne spill.


er det noen gaming-world mangler er det ihvertfall ikke gode stealth-spill
 
D

Deleted member 91

Gjest
#30
Som mange andre har sagt (I'm here to state the obvious), så avhenger det av hvilket spill du liker best selv. Begge er snikespill, men forskjellige sjangre innen snikespill - mener nå jeg. Jeg ville valgt Twin Snakes, men det er jo smak og behag. Noen liker Splinter Cell-serien bedre, andre Metal Gear-serien. Bare pass på at du prøver begge først, for å se hvilket du liker. Begge er bra spill, så du får et bra spill uansett. Go etter magefølelsen din. ;)