Pangstart for DS!

#2
hmmm, kanskje "Dreamcast effekten" ikke rammer DS i europe alikevel da...
 
#5
Nettopp! Bra å se det ikke har skjedd.
 
#6
Den er jo fortsatt fersk? i europa mener jeg, men får vel vente til PsP blir slipt så er det bare å sammenligne salgstallene den første uka. For å være helt ærlig tror jeg PSP kommer til å pwne DS. Så altfor mange Playstation fanboys der ute.
 
#7
Men at salget går såpass godt er jo meget bra for oss som har litt lyst å linke. Da går det jo ann at man møter en tilfeldig på bussen.... :tommelopp: som selvfølgelig er en HOT jente :D
 
#8
Jeg begynner å lure på om psp vil drukne i ds'en her i europa, i og med at en psp launch er et godt stykke unna ennå.
 
#9
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@17.03.2005, 08.32
Men at salget går såpass godt er jo meget bra for oss som har litt lyst å linke. Da går det jo ann at man møter en tilfeldig på bussen.... :tommelopp: som selvfølgelig er en HOT jente :D
191534​
Eller så kan man jo ta turen tilbake til virkeligheten fra drømmeland, og innse at det _aldri_ kommer til å skje.


Jeg må skaffe meg DS snart. :0!

PSP skal jeg vel også vurdere å skaffe.

Stakkars bankkontoen min. :(
 
#10
Opprinnelig skrevet av HaZ+17.03.2005, 09.40-->
<!--QuoteBegin-loppelittletom
@17.03.2005, 08.32
Men at salget går såpass godt er jo meget bra for oss som har litt lyst å linke. Da går det jo ann at man møter en tilfeldig på bussen.... :tommelopp: som selvfølgelig er en HOT jente :D
191534​
Eller så kan man jo ta turen tilbake til virkeligheten fra drømmeland, og innse at det _aldri_ kommer til å skje.


Jeg må skaffe meg DS snart. :0!

PSP skal jeg vel også vurdere å skaffe.

Stakkars bankkontoen min. :(
191550​
[/b]
PØH :mad: Din satans mogone høvel. Bank! La hans konto brenne i helvette. Om man tar bussen nok ganger, så MÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! det jo skje.
 
#14
Noe som overrasket meg i dag var ar ds-en kostet 1000kr i en lekebutikk!! :trollmann:
Neii... ikke over nett!!
Uansett... det overrasket meg ikke at det skulle SELGES her i eur!!
 
#15
Hvilken butikk?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Ikke den i gågata borti her, jaffal. Der skal de ha skarve 1700 spenn for en DS. Hurra!
 
#17
En lekebutikk med navn Extra Leker (tror jeg) skal ha 1099kr for DS-en, noe som også er veldig billig.

Det er nesten slik at jeg vurderer å kjøpe meg en til ...