Paper Mario 2 hjelp !

Jeg lurer på en ting... kommer ikke de andre som er på teamet mitt opp i level ?
Syns bare det er mario som kommer opp i level.
Goombella f.eks... hun kommer aldri opp. :mad:

Partnerne dine kan ikke gå opp i level, men du kan oppgradere dem ved å gå til en trollmann som gjør det mot Shine Sprites.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Og du kan bare oppgradere medlemmene én gang hver. Han som oppgraderer holder til i huset til venstre for huset til han professoren i Rogueport, forresten.

Opprinnelig skrevet av Houseman@07.01.2005, 05.25
Og du kan bare oppgradere medlemmene én gang hver. Han som oppgraderer holder til i huset til venstre for huset til han professoren i Rogueport, forresten.
159473​
Nei, det er nok ikke helt riktig, Houseman. Partnerne dine kan bli oppgradert opptil to ganger. Du har kanskje hørt Merlyns gåte? Den gåten leder deg til ett item som lar deg gjøre dette.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Å ja. Så langt har jeg ikke kommet ennå.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg har oppgradert alle partnrene mine to ganger men lurer på om det går ann å oppgradere mer? jeg har nemlig 2 Shine sprites igjen og jeg har ikke en gang rundet det, er i begynnelsen på chapter 7...

Grunnen til at du har to shine sprites til overs er fordi du mangler en hjelper... musa som leter etter skatter kan du få på laget hvis du gjør et oppdrag for ho.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Du burde merket innlegget ditt med *Spoiler*, Fikk henne i går oppgradert henne en gang, men har ikke fler Sprites.
Digger evnen hennes!

viss du har 3 shinesprites kan du opgardere partnerene dine ved å
gå til huset rett vesiden av proferssorens hus....(ventre) :D