Paper Mario 2 Official

#2
Paper Mario på N64 var et gjennomført bra spill. Det var overhode ingenting nyskapende med det, men det hadde god humor og en spesiell sjarm som jeg virkelig likte. Grafikken var god til å være N64 og selv om spillet ikke var spesielt langt elle vanskelig, hadde det masse side-quests og god replay value. Jeg likte som dere kanskje forstår spillet veldig godt, så jeg håper dette spillet blir av samme kvalitet.
 
#4
Her er bilder fra det nye Paper Mario.

Ser snaskens ut dette her ja!
 
#5
Hvis dette blir like kult som Mario & Luigi: Superstar Saga så er jeg solgt!






Likte veldig godt Goomba designen! ;) MER Goomba takk!
 
M

maffakka

Gjest
#9
blir bra, ser jo kliss likt ut som det gamle.
kunne tenke meg litt mere forbedringer
 
#10
Opprinnelig skrevet av Smelly_Hippie@01.04.2004, 13.16
Har hørt at dette skal bli et slags RPG... Tror jeg skal få meg det...
Bra observert...
 
#11
Jeg likte veldig godt Paper Mario 64, så jeg ser meget frem til Paper mario 2 da, kult RPG spill er det ja :)
 
#12
Bilder:





Flere bilder fra Paper Mario 2 (GC)

Ser jo bra ut dette. :)

Det virker som dette blir et bra år for GameCube når det gjelder RPG-spill. Først Final Fantasy: Crystal Chronicles, Phantasy Star Online Episode III: C.A.R.D. Revolution og Pokémon Colosseum, og senere i år blir det Baten Kaitos, Tales of Symphonia og Paper Mario 2, også kommer Fire Emblem og Homeland også.
 
#13
:D

Det her ser jo bare helt vilt rått ut! Og sjekk grafikken på screenshotsene! Det må jo bare bli fett! Blir deilig med litt mer "gammeldags" Mario design! Dette skal definitivt kjøpes av meg!
 
#14
Dette skal definilutt i hus :)
Jeg håper det blir like sært og psycho som forgjengeren, og at man kan bake kake med Peach igjen <3
 
#15
Ser dødsfett ut men skulle ikke det nye Mario spillet hete Mario 128 og ha Sunshine grafikk? :blink:
 
#16
Dette spillet har ingenting med platform-mariospillene å gjøre. Det er en egen serie, med kun to spill utgitt hittil: Super Mario RPG, laget av Nintendo og Square og gitt ut på Snes på slutten av dens levetid. Og Paper Mario, Laget av Intelligent Systems og gitt ut på N64 i dens døende dager.

Dette er altså et helt annet spill enn Mario 128.
 
#17
Hvis jeg ikke tar feil inngår vel Mario and Luigi: Superstar Saga i RPG-serien med Mario. Selv fikk jeg dessverre aldri spilt Paper Mario til N64, men det er et spill jeg virkelig har lyst til å prøve. Jeg har hørt veldig mye bra om spillet og kritikerne er da også enige om spillets genialitet.

Paper Mario 2 må jeg virkelig skaffe meg.
 
#18
Paper Mario til N64 må jo være noe av det mest undervurderte mennesket noengang har sett da, så det er virkelig gledelig å se Nintendo satser på kvalitet istedenfor å bare lage utifra de store franchisene (Zelda, Mario, Metroid). Grafikken er helt rå, det har den alltid vært, og spillet skal helt klart inn i stua. Ett av årets høydepunkt!