Paper Mario: The Thousand-Year Door

#1
12 Novmember kommer dette spillet jeg har ventet lenge på.
Sikkert en del andre der ute som gjør det samme som meg.

Noen her på forumet som har import og kan fortelle?

Hva sa du?
Hva er Paper Mario?

<Sannheten>



Cheèzy?
Jupp...
 
#2
Så at det IGN og Gamespot har gitt dette veldig bra, samt at det fikk 100 ut av 100 ett annet sted. Lover jo veldig bra, og i og med at Paper Mario til n64 og Mario & Luigi til GBA er dritbra spill, har jeg ingen tvil på at dette også kommer til å bli fantastiskt bra. Så får vi bare håpe at folk kjøper det, og ikke gjør den samme feilen som med Paper Mario..

Jeg skal ihvertfall ha det.
 
#4
Som har blitt sagt her tidligere så ser jeg også fram til dette spillet. Har fått veldig bra kritikk mange plasser. Hadde jeg bare hatt peng så skulle jeg ha skaffa meg det og mange andre titler.
 
#8
Hva er egentlig paper mario 2?
Leste litt ut i anmendelsen så litt rpg og sånn, hvordan vil gameplayet bli?
 
#9
Gameplayet er som i de fleste andre RPGer. Man går rundt og snakker med folk, løser puzzels og når man treffer på en fiende (man må være borti dem, det er ikke random encounters) så hopper spillet over til turbaserte kamper. Det som gjør Paper Mario så bra som det er, er sjarmen.
 
#10
Og hva slags puzzles kan vi vente oss? Håper helst det ikke blir bokstavleker og sånt.
 
#11
Regner med at det blir oppgaver som å bruke en av sidekickene til å hente en nøkkel e.l. La oss si at en av sidekickene fungerer som en slags boomerang og kan nå gjenstander fra plattformer som Paper Mario ikke kan nå ved vanlig hopp. Man kan også bruke Marios papir-form til å presse seg frem i sprekker på veggene. I tillegg så kan Papir Mario brette seg til ett papir-fly og div. andre origamier ved markerte plasser. Kilde: NGCMagazine og Papir Mario 64.
 
#13
Opprinnelig skrevet av Lodin@19.10.2004, 10.42
Er ikke dette bare en remake av PM til N64 a? Nintendo kunne godt ha anstrengt seg litt mer.
119228​
Jeg finner det uforståelig hvor du har slik informasjon fra, det er jo ikke en remake, men ett helt nytt spill..
Angstrengt seg mer.. Riight..

Om du vil vite hvordan puzzlene er, så vil jeg tro at de går ut på det samme som i Tales of symphonia. Dytte litt rundt, hente ett par ting, dør åpnes.
 
#14
Bestillte dette spillet for en liten stund siden fra nettet..

Gleder meg sinnsykt til å få dette i hendene mine, det virker veldig kult!
Kult med papirkonseptet (mario blir et fly, osv..)

Gleder meg :D


-Zich