Paper Mario til N64 selges

Hvor mye tror du egentlig du får for et N64 spill som hverken er gammelt eller skjeldent?

Hvis du sjekker ebay så går faktisk en komplett PAL-versjon i veldig god stand for en 300-400 kroner. Mens derimot NTSC-versjoner selges mye billigere.
[/b]
jaja, men mitt er nytt da. sier det deg noe heller?
også sender de heller ikke til norge :tommelned:

Hvor mye tror du egentlig du får for et N64 spill som hverken er gammelt eller skjeldent?
[/b]
vis ikke det er skjeldent. hvor mange ganger har du sett dette. spille ligge her på dette fourme fra før da?
ps jeg vet ikke om du leste annonsen min.
det står at spille er NYTT!

<div class='quotemain'>
Hvis du sjekker ebay så går faktisk en komplett PAL-versjon i veldig god stand for en 300-400 kroner. Mens derimot NTSC-versjoner selges mye billigere.
[/b]
jaja, men mitt er nytt da. sier det deg noe heller?
også sender de heller ikke til norge :tommelned:
[/b][/quote]
Hva mener du? Er det NTSC-versjonen du selger, kanskje? Jeg forstår ikke hvorfor du ville tatt den tonen mot Egle, som prøver å hjelpe deg, med mindre det ikke er PAL du selger. Hvis det er NTSC bør du helst informere om det, de fleste her har jo PAL-maskiner og kan ikke kjøre et NTSC-spill.

Det er PAL han selger. Jeg for min del tror ikke det er noe problem å skaffe Paper Mario for en billig penge. OK, ditt er mint, men personlig er jeg like fornøyd hvis spillet bare har blitt prøvd et par ganger. Hurra.