Pariah

Pariah

La nettopp merke til denne lille saken, da jeg leste i emnet "Spillsamlinger" eller hva det nå enn het.

Synes dette virker tøft. Sjekket ut "weapons", og der får du se små klipp om hvordan våpenet er. Ser nederst på siden at det er merket med en Xbox- og PC-logo.

Ta en titt innom "vehicles"-seksjonen også, der får du en titt på landskapet. Skal nok skaffe med dette spillet, håper det er Live også. Eller Online, for den del.

ser jo ganske fett ut... de samme som har lagd Unreal spillene

EDIT: funka ikke å linke rett til trailer

trailere

Ja, håper det blir Live og. Så på weapons at det var et slags rakett-våpen der, og la merke til landskapet i bakgrunnen. Minnet litt om det første Halo-spillet.

Håper det blir mer våpen, noe som det sikkert blir. Mer kjøretøy også.

SHDR

Gullmedlem
Pariah handler om en uheldig vitenskapsmann som blir hivd ut i strid sammen med sin kvinnelige livvakt. Sammen må de utkjempe en krig de umulig kan vinne. Digital Extremes har såvidt meg bekjent aldri laget et story-drevet FPS før, og mens de helt klart kan sin intense sci-fi-strid krever et slikt spill en noe mer sober tilnærmelse, noe som kan føre til mye snikskytting og stealth. Det liker jeg dårlig. Men joda, det *ser* jo veldig koselig ut, det er kanskje på tide med en ny FPS-stjerne, eller iallfall en utfordrer.

Wild guess: vitenskapsmannen vår lader hagler fortere enn Fist-H og trakterer brekkjernet som en jævel. Hans kvinnelige assistent kan spilles i co-op og granater kan brukes i tandem med andre våpen. Kjøretøyer vil ikke styres direkte, men heller ledes etter et sikte midt på skjermen.

Wild guess: vitenskapsmannen vår lader hagler fortere enn Fist-H og trakterer brekkjernet som en jævel. Hans kvinnelige assistent kan spilles i co-op og granater kan brukes i tandem med andre våpen. Kjøretøyer vil ikke styres direkte, men heller ledes etter et sikte midt på skjermen.
Det tror faktisk jeg og. :)