Partyspel

#1
Eg har ikkje prøvd verken Mario Party 4, 5, 6 eller wario ware inc, men har tenkt å kjøpa eit av dei til å spela i lystige lag med kameratar. Kva bør eg velja?
 
#2
MArio Party 4 erveldig gøy, men jeg tror ikke det kan konkurere med MArio Party 6, når det kommer på PAL.


Så jeg stemmer Mario Party 6
 
#5
jeg har mario party 4 og 5. 5-eren er et bedre gjennomført spill synes jeg, men det er noe sinnsykt bra med fireren også, men jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det. litt få baner er en litt negativ side med mario party 4. jeg har ikke prøvd warioware, men jeg har hørt utrolig mye positivt om det. du får det for en billig penge også. men jeg hadde nok gått for mario party 4 siden jeg liker litt dårlig capsule-systemet på MP 5, minigamene er noe jevne på de to spilla
 
#6
Mario Party 4 bruker så alt for lang tid på selve "brettspill"- systemet enn selve minigamene. Det er uendelig kjedelig å måtte vente på at computeren blir ferdig med å kjøpe ting på shoppen (som den for så vidt alltid gjør når den får sjangsen). Og ellers er minigamene ganske labre også. Så, min stemme går til Wario Ware, selv om spillet har ett veldig særpreg over seg.
 
#8
Og stein dyrt.

Sats på Mario Party 6 når det kommer, ser übertøft ut.
 
#9
Liker selv Mario Party 5 bedre enn 4'ern, men vil absolutt anbefale Wario Ware.
Mario Party 6 ser forsåvidt tøft ut, men tror jeg venter med å se hva slags tilbakemeldinger det får fra andre..
 
#11
Takk for tips! Eg bestilte Wario Ware, kan sjølvsagt henda at eg kjøper andre seinare, men det verka fristande med eit heilt sprøtt spel som dette.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Har ikke prøvd Wario Ware som multi, men det er klart at dette er det opplagte svaret. Godt valg unge mann!
 
#13
Mario Party er reine Joker Nord. Man vet aldri hvilke regler som trer inn.
 
#14
Det er bare fordi du suger i det.
 
#16
Sant å seia så bestilte eg både Wario Ware og Super Smash Bros. :tommelopp:
Men takk for tipset!
 
#17
Opprinnelig skrevet av eivind2k@14.02.2005, 21.04
Det er bare fordi du suger i det.
177692​
det vet du ikke.


PWND, BIIISH!
 
#18
Er det et spørsmål mellom Mario og Wario så velger man da vel alltid Wario!
 
#19
Opprinnelig skrevet av MystB@14.02.2005, 21.25
Sant å seia så bestilte eg både Wario Ware og Super Smash Bros.  :tommelopp:
Men takk for tipset!
177698​
Nydelige valg, hadde helt glemt SSBM selv, men har hatt uttalige gode stunder med det spillet.
Burde bruke Link, han er best :tommelopp: