PayPal

Status
Stengt for ytterligere svar.
Har tenkt å anskaffe meg en PayPal konto, men jeg lurer litt på man bare kan overføre til kontoen ved hjelp av (muse)VISA/Mastercard . Og ikke direkte fra nettbank (altså som en vanelig overføring fra konto til konto)

Opprinnelig skrevet av Lt Snake@24.07.2004, 14.58
hmmm, er dette et alt. når du kjøper fra best-buy?
78172​

?

Fordelen med Paypal er at det kostet ikke noe å betale til en person. Og det koster lite å motta fra en kjøper. Fordelen er om du handler med en privatperson fra et annet land så er det enkelt å overføre til han. Han ser aldri visa nummeret ditt. Jeg har i hvertfall slik at jeg trekker direkte fra kontoen når jeg bruker Paypal. Men det finnes vel en Paypal konto der du kan fylle opp også tror jeg. Men det er sjelden jeg bruker Paypal siden jeg ikke handler fra så mange privatpersoner fra andre land. Paypal er svært utbredt på ebay som betalingsform. Og det er et seriøst firma som driver dette. De har vel x antall milioner dollar som "sikkerhet". Man trenger kun en emailadresse og ett passord for å handle

mente å overføre fra min nettbank til "min" paypal konto og så overføre til andres paypal konto, men ettersom det du skriver høres det ut som jeg kan rigge min paypal konto "i" nettbanken min

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg betalte en fyr i USA en gang vha. PayPal, og trengte bare å registrere meg hos dem og oppgi VISA-nummeret og hvor mye jeg skulle overføre. Det gikk egentlig veldig greit.

Opprinnelig skrevet av Kain Of Coorhagen@26.07.2004, 19.55
PayPal funke fjell, sjø!
79249​
og dette skal hjelpe han med å løse problemet...?

ak74u: tror ikke det er sånn at du har et vist beløp på din paypal konto.
tror heller den tar fra din visa, og så overfører til den du betaler til.
men merk deg, at jeg ikke har paypal

Status
Stengt for ytterligere svar.