PC selges, byttes, ettellerannet

#1
Vel, jeg har 6 PC'er stående, noe som er litt for mange så jeg selger eller bytter bort iallefall 2 stk.

Jeg suger giraffører i motvind når det kommer til PC, men har iallefall funnet ut dette om maskinene:

Compaq Evo
Genuine Intel
Jeg sitter nå på samme maskin som jeg selger, men er usikker på om de andre har det samme, men det kan jeg kanskje finne ut om det er noe interesse.
Denne har 384 MB RAM, men mulig de andre bare har 256
og ca 20 GB Harddisk

Tar diskett og cd...

Har 2 stk av denne, men bare en skjerm (IBM E74)

Kassa er sort og det er mus og tastatur også.

Tror ikke jeg har noen ekstra OS liggende, men det er vel ikke så vanskelig å ordne...


Har også en haug med ekstra tastatur, Compaq og IBM, og Logitech mus, hvis noen trenger + en haug med strømkabler.


Så hvis noen er hypp på noe er det bare å si i fra. Det beste hadde vært om dere kunne hente det på Strømmen (ca 15 min fra Oslo med bil - retning Lillestrøm). Men kan sikkert prøve å sende også - men helst ikke skjermen.

Hva jeg skal ha for det? Aner ikke, kom med forslag, enten penger eller noe kult å bytte mot... åpen for det meste så lenge det ikke innebærer to nakne gutter i samme rom... og en sau.

Kjempeflott info, ikke sant?

Vel, er det noe interesse så skal jeg prøve å hjelpe dere med mer info så godt jeg kan.

Og hvis Capt'n Nintendo leser dette så kanskje han kan informere litt mer da han har fått en lik maskin som de jeg selger.
 
#2
Rammen var lite og hardisken var lite, men jeg trener en mus i og med at min er herpa, har du trådløse eller mus med ledningr? HAr veldilyst på en trådløs mus.
 
Topp