Pc Spill Ønskes

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Hoppsan!Ønsker å kjøpe følgende PC spill.. Går fra Høyest prioritet (Øverst) til Lavest prioritet (Nederst):


-Morrowind: Game of the Year edition (Evt. Morrowind + expansions)
-Neverwinter Nights
-Ground control 1
-Icewind Dale
-SOF 1
-Total Annihilation
-HomeWorld 1/2
-Emperor: Battle for Dune
-Serious sam 1/2


Har du noen andre gode RPG/strategi spill er det bare å poste :D .
Husk å skriv hvor mye du vil ha for spillet/spillene dine! Er ikke interessert i helt nye spill.
 
#5
Warcraft 2 battle.net edition viss du vil ha. god gammel årgang glimrende strategi :tommelopp: 100 spenn så tar jeg portoen... (Best seller series versjon da men)

andre spill du får hos meg for 100,- kronasjer er:

Tribes 2
Gangsters 2
Thief the dark project
Il-2 sturmovik

alle over er best seller, premier collection eller Sold Out software versjoner... (Quality Software at an affordable price) :D det er meg det vet du... alle spilla er 100% fri for riper!!! men siden det er billig versjoner så er det kun spillet du får og ikke manual, men det følger med manual til Warcraft 2 da...

har også Quake III Revolution til Playstation 2 som du og får for 100,- spenn hvis du er interresert :tommelopp: det er orginalt men det har en del riper siden det ikke var jeg som eide det først, fikk det i bytte mot army men sarges heroes hos en bekjent... men det funker smertefritt på min playstation så tror ikke det byr på så mye problemer. vertfall så lenge lasern ikke er sliten...

har og en del vanlig PS spill men vet ikke om det er av interesse for deg?

siden du er interresert i Strategi så har jeg og til PC Age of Empires 2 Gold Edition med eske å manual og alt for 200,- kroner å jeg betaler portoen... Gold Edition inneholder Age of Empires II: the Age of Kings og Age of Empires II: the conquerors Expansion med bonus kart... et kvalitets strategispill av rang. er selfølgelig i meget god stand...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.