Peppes spilldeal!

#1
Jepp, spilldeal fra Peppes nå for tiden... Noen som har sett reklamen, eller er det jeg som har innbillt meg noe? :ehm...: Uansett, alt selges for 599 kr. Synes det er ganske billig jeg, med tanke på alt du får med.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#2
Koster jo akkurat det samme som en ny gaymcube-tittel... så det kan ikke være så ille.
Får du andre spill enn underground 2 også?
 
#3
Akuratt nå er det vel bare NFSU 2, men jeg tipper de, som peppes, vil ha lignende tilbud med andre spill senere. Jeg har enda ikke funnet et eneste spill som jeg har interesse for i et slikt tilbud..
 
#4
Det er iallefall ikke billig. Eller dvs, samme prisen som i butikken egentlig.
Koster jo 399,- på Lefdal. Og pizzaene til Dolly er ikke verdt 200 lappen (smakssak).
Man får bare NFSU 2 og kun til Ps2 eller Xbox.
 
#6
Opprinnelig skrevet av InsaneSimian@29.11.2004, 09.17
Koster jo akkurat det samme som en ny gaymcube-tittel... så det kan ikke være så ille.
Får du andre spill enn underground 2 også?
142870​
Hvor handler du dine gaycube tittler da? Som oftest koster de 550 - 500 kr.

Uansett så er nok denne dealen myntet på den såkalte (og til tider forhatte) "casual gamer" gruppa. Et greit nok initiativ, men jeg tviler på at så mange her på SG for eksempel kommer til å bennytte seg av det.
 
#7
Du har nok rett der ja. Tror ikke at de kommer ut med en spilldeal rettet mot bare en av spillmaskinene, i hvert fall lite sannsylig at tittelen hadde vært på gamecuben i tilfellet.

550 pleier de å koste nye, i hvert fall på elkjøp. Hvis det da ikke dreier seg om dårlige 3.partsspill, de havner som oftest på en alt for høy pris, eller gankse lav.
Da har jeg et råd, sjekk ut lekeplaneten, der pleier de å "bomme" litt på prisene til nye spill.
Fikk gribba til meg et nytt spill fra sega for bare 300kr der, selv om spillet sugde (for pinlig å nevne tittel).

Huff, ble en del off-topic dette her...
Men for å holde meg litt til emnet; pizza? nam, nam
 
#10
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@30.11.2004, 22.03
Avas spilldeal: NFSU 2 frå nettet, Grandiosa (of your choice) og ein 1,5 Cola for under 50 kroner. Slå den.
144001​
Wow. Sykkylven, Inc. virker nærmere enn før.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Jeg har hatt lyst på en tur til Dålli Dimpels ganske lenge - faktisk helt siden jeg flyttet fra Harstad (nesten). Synes den restauranten denger de andre pizzagaukene her i landet.
Dessuten jobbet det nesten bare skikkelig bra damer på Dålli i Harstad. :tommelopp:
 
#13
Du må jo også huske at denne pizzaen er en medium og mede ost og skinke. Skal man ha noe litt bedre feks stor Stars and Stripes øker prisen fort med 100 kr.

Skjedde ihvertfall meg når jeg kjøpte filmdealen dems en gang.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@30.11.2004, 22.03
Avas spilldeal: NFSU 2 frå nettet, Grandiosa (of your choice) og ein 1,5 Cola for under 50 kroner. Slå den.
144001​
Først må eg brenne det til deg, haha :tommelopp:
 
#17
Dolly Dimples? Nei det er nok Peppes som har spill deal. Ihvertfall den til 599. Har sett reklamen flere ganger.

Dolly har den reklamen hekta på Dolly. Den er forresten råtten.

Det har alltid vært Peppes som har hatt pizza dealer, med enten VHS, DVD og nå spill.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Altså. Dolly har spill-deal de også. Det er ihvertfall den eneste reklamen jeg har sett.
 
#19
Jeg så at de hadde en spill deal på hjemme siden til Dolly nå. Kanskje begge har det? Eller at jeg har loka som faen.
 
#20
Peppes Pizza er RÅTTEN!!!!
De sier de leverer ut til hele landet, men når jeg har prøvd a bestille sier de at de ikke leverer til Moss! Svin........
Og her i moss har de til og med reklame på bussen osv. om det..