Perfect Dark mod til HL2!

#1
Perfect Dark mod
Det er ut som noen er i gang med en mod til HL2, bildene så langt ser helt greie ut.
Du kan se fremgangen her.
(Så er det mer på den siden, som introduksjon osv)


La oss håpe dette blir bra :)
 
#2
Pfft! Vi kommer aldri til å få se noe til den moden. Når skal folk lære seg å holde kjeft frem til de er ferdig?
 
#4
Nå er ikke jeg noen ekspert når det gjelder å lage modder, men kunne noen forklare meg hvorfor vi ikke får sett noe til den..?
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Fordi modden heter Perfect Dark og er så å si en blåkopi av N64 spillet. Om det så er Ninty Rare eller Lillemyk som eier rettighetene til det spillet så blir de uansett ikke særlig happy av sånt.
 
#6
Det skal også legges til at folk har en liten tendens til å starte å lage modder, og ikke bli ferdig med dem.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#7
...men skulle det mot formodning funke kunne det blitt den beste modden noensinne.
 
#8
Hvorfor tror du det? Det ville blitt Perfect Dark med up-to-date grafikk og fysikk. Trenger vi hvirkelig det? Synes modder som kommer med nye ideer og konsepter som kan bygge videre på motoren de baserer seg på er mye mer spennende enn modder som rapper alt fra eksisterende spill. Det er en kjip måte å skape buzz rundt prosjektene sine på, mener nå jeg.

Men, for all del, jeg sier ikke at det ikke kunne blitt kult.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#9
Perfect Dark er allerede ti ganger så bra som noen mod eller noe annet spill for den saks skyld i mine øyne, og det alene ville gjort det til tidenes mod. Med oppdatert grafikk og ragdoll-fysikk kan jeg ikke tenke meg annet enn at det må bli bra. Håper bare det ikke blir like ødelagt av bugs og umuligheter som en del andre uferdige HL-modder ble.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Morbo@16.04.2005, 20.22
Hvorfor tror du det? Det ville blitt Perfect Dark med up-to-date grafikk og fysikk. Trenger vi hvirkelig det? Synes modder som kommer med nye ideer og konsepter som kan bygge videre på motoren de baserer seg på er mye mer spennende enn modder som rapper alt fra eksisterende spill. Det er en kjip måte å skape buzz rundt prosjektene sine på, mener nå jeg.

Men, for all del, jeg sier ikke at det ikke kunne blitt kult.
207485​
Jeg vil gå som langt som å si at Perfect Dark er et av de beste spillene jeg har spilt, riktignok er det litt utdatert nå.. Derfor ville det blitt ekstremt artig om vi kunne få en remake.

*mimre litt - laptop gun, proxmity mines, n-bomb og de artige simulantene*
 
#11
Perfekt dark er et så og si perfekt spill.
oppdatert grafikk og fysikk, bedre styring (mus og tastatur er best til fps. fakta) og on teh line, det trenger vi ja Morbo.
 
#12
Det spillet trenger, er mye bedre framerate.

Jeg sa somsagt at det hadde vært kult med modden, mente ikke at det var en dårlig idè. Poenget mitt var at jeg har mye mer respekt for de som bruker talentet sitt på noe eget.
 
#13
Jeg må innrømme at jeg har null tro på dette, erfaring tilsier at alt fuckes opp når det konverteres til mod-format, jeg føler at dialog og andre lyder som garantert blir samplet fra spillet vil bli spilt av og loopet på upassende tidspunkt på grunn av sløv programmering, og jeg kommer til å jakte ned den tufsen som bestemte seg for å lage dette og gi ham/hun/det en goldenshower han/hun/det sent vil glemme. Dette kommer fra noen som i tidligere dager elsket PD over alt på jord, skulle det være noen tvil.