Perfect Dark-musematte selges

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jepp, jeg fikk det for meg å bytte ut en musematte med motiv fra N64-spillet med en som var litt mindre kul, og ... derfor selger jeg den.

Jeg vant den i en Nintendo-konkurranse på det glade 90-tallet en gang, så den er 1) sjelden i Norge og 2) omtrent umulig å få tak i i dag. Dessuten har den jo en viss nostalgisk verdi for de av oss som hadde et sterkt forhold til N64 generelt og Goldeneye/Perfect Dark generelt.

Vi begynner på 50 kroner og så selger jeg den til den som byr høyest. Byttes ikke.

Den er for øvrig 23 cm bred og 20 cm høy.

EDIT: Blitsen kom visst med på bildet. >_<

D

Deleted member 1518

Gjest
Den var stilig, skulle gjerne hatt den. Hvet ikke om jeg tørr og by viss jeg blir den eneste må jegg kjøpe den XD Men har veldig lyst på den da dog.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jepp. Enorm samleverdi på noe slikt...

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Vel, hvis ingen byr mer enn 55 kroner, har jeg vel ikke annet valg. Den er verdt mer enn som så, det er jeg overbevist om.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Seriøst? Vi snakker om en musematte her, og Perfect Dark-gjenstander er ikke akkurat noe samlerobjekt det ryker av.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ikke synlig slitt. Det er et plastbelegg oppå som har holdt seg veldig bra.

D

Doctor Downs

Gjest
Perfect Dark. Beste FPS til dags dato... Skulle gjerne hatt den, men... Noe sier meg at jeg ikke burde :usikker:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg setter fristen til onsdag kl. 21 (QXL style), så nå kan dere som egentlig vet at dere vil ha den bare få ut fingeren. Hvis ikke blir The sorte ice vinneren av budrunden. :)