Peter Jackson's King Kong demo

Lodin

Der Waaaah
#2
DING DING DING Demoen har Starforce! DING DING DING

For de av dere som ikke er klar over det så er Starforce et kopibeskyttelsesprogram som voldtar PCen din, spytter på den og ringer morra di og forteller om det.
Ok muligens ikke fullt så ille, men sjekk linken jeg ga før du slipper faenskapet nær maskina di.
 
#3
Jeg er ikke spesielt imponert av det jeg har sett på videoer, men det kommer fra mannen som ga meg Beyond Good and Evil så jeg skal gi det en sjanse når det kommer ut.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#4
Jeg forstår ikke helt. På wikipediasiden står det at den går ut på beregning av dritt på selve CD-en. Hva har det å gjøre med noe du har lastet ned?

EDIT: Jeg leste videre et annet sted. Nå skjønner jeg.

EDIT2: Så sjekket jeg driverlistene mine. Det viser seg at jeg allerede har StarForce på systemet. Og ingenting har blitt voldtatt her på en stund.

Så, laster ned nuh.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Det har med at det laster ned drivere i systemmappa di. I verste fall kan de finne ut at du er en voldtektsforbryter for å ha installert programmer som Alcohol og Daemon og herpe hele harddisken. Sier ikke at det vil skje, men det finnes eksempler hvor det har skjedd. :ehm...:

EDIT: Finnes flere versjoner av Starføkk da. Klarer feks. fint å kjøre Scrapland, men jeg sitter her med en kopi av Space Rangers 2 som det ikke er mulig å få liv i.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Jeg har originalt Trackmania Sunrise og det funker som faen.
Ikke at jeg har sjekket såklart, men en dag hvisket en fugl til meg at det finnes måter å omgå Starforce på også og at det igrunn ikke er så vrient... :plystre:
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Tro du meg jeg har prøvd alt. Har sletta alle spor av backup programmer, har fjerna CD brennern og brukt DVD spilleren til modern, laga images av CDene og fjerna alle fysiske spillere. INGENTING FUNKER!

Jævla møkkaprogram...
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#8
Ihvertfall.

Nå har jeg spilt demoen, og er noe skuffet. Grafikken var jo skjønn som forventet, Men ellers virker det hele som en vanvittig linjær opplevelse. Når du spiller som Jack, er det alltid en fyr som forteller deg hva du skal gjøre, gjerne flere ganger. Når du spiller osm King Kong, får du følelsen av at din oppgave er kun å trykke på knapper for at apen din skal fortsette langs nøyaktig den veien skaperen av spillet har valgt for deg. (I klatreseksjonene er det faktisk helt bokstavelig talt slik...)

Men T-rexen som skrek på nært hold var ganske kul.
 

sheriffen

humre humre
#9
Har aldri hatt trøbbel med Starforce, og det er ikke så vanskelig å unngå den heller :p

Tester demoen når jeg har den nede imorgen :)
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Opprinnelig skrevet av bj0nniz@08.10.2005, 00.35
og det er ikke så vanskelig å unngå den heller :p
267082​
Jo det er det når Star faens pikk bestemmer seg for at det er noe faenskap på maskina di og samme hva du gjør så blir det ikke borte!
Her har jeg betalt horepulte 450 kroner for et forfitta spill og jeg kan fadermeg ikke spille det fordi noen jattere borte i Russland ikke kunne koda et program om det så krøyp opp i stumpen dems og ga dem ligninga for kald fusjon!
Jeg er lei og grinete av hele skitten og jeg syns jeg har grunnlag for det.