Phantasy star online- BlueBurst

Du må mate den riktig etter din klasse og ID.
Jeg matet min slik at den hadde tilsammen 50 dex og mind (Bare dex tok jeg) og 49 power og defence. Da var den level 99.
Dette gjorde jeg på min Pinkal RAmar, så da var det bare å gi magen til en Pinkal HUmar for å mate den den site levelen.

Hvordan vet jeg hva som gir den hva? Jeg bare forer den med diverse saker :flau:

Du kan vel prøve deg litt frem?

sånn røfli:

Mates: Pow og Def Fluids: Mind

Antidote/antiparalyse (det er forskellig fra mag til mag)
Dex

Ok, takker.. nå må jeg bare finne ut hva som er Mates :p Er det ikke en feed guide på nett et sted? Får vel knalle på google å se om jeg finner noe :tommelopp:

Edit: Og se hva jeg fant her... Google svikter aldri :p

præhæ. litt av et funn. bare den største pso-siden på nettet..

www.pso-world.com er vel den skikkelige adressen.

vi har også psolife og ragol, men pso-world er helt overlegen når
det gjelder informasjon og guider!

Jaja så har ikke jeg satt meg inn i pso så fælt enda :flau:

Hørt om det 1 gang før dette online spillet i hele mitt liv. Og det var når "Egle tha man" nevnte at det var et bra rpg på dreamcast :rulleøyne: Menmen nå er det natt, og jobb suger mannetiss. Nå er det også sagt :tommelopp:

Jeg heter edit:"Poruru" Online :rulleøyne: Glemte en N på slutten så får du navnet på verdens beste anime musikk-video :D

Begynte å spille det i går. Jeg heter Monty og er i level 10 for øyeblikket. Er det forresten noen andre quest enn å drepe den jævla dragen? Hvor kan man forresten få kjøpt litt bedre våpen enn de man finner i feltet?

quests fåes hvis du går inn i den teleporteren midt i byen.
våpen kan kjøpes i butikken, til venstre for bank-tingen.

Argh, spillet bare kuker seg her, selv om Silent Bob var så snill og lagde en character til meg. Bare henger seg opp når jeg skal koble til...

Dette skjer med mange.
Har du nforce chipset er det en guide på www.psobb.com
sine forums, samt mange andre "løsninger" på connection problemer.

edit: alle sammen... se på psu-topicet, NÅ!

Opprinnelig skrevet av SilentBob@23.05.2005, 21.06
225002​
Jeg vet det, men jeg må si at det var meget lite variasjon, men gøy spill fordet.

Jepp, det er ganske repetivt.
Hvertfall på starten, og på høy level.
men det er morro.
hvertfall når man blir sterk og tøff.
Nå som det er beta er det litt lite
quests og snacks, men det kommer nok.

Jeg har installert spillet og registrert meg, men jeg klarer ikke å taste inn UserID. Tastaturet bare ... funker ikke. Altså, jeg går inn i spillet, trykker på Register userID, trykker så på userID slik at markeringen blir grønn, men jeg klarer ikke å skrive noe. Det samme gjelder passordet.

Opprinnelig skrevet av Gunther+23.05.2005, 22.00-->
<!--QuoteBegin-SilentBob
@23.05.2005, 21.06
225002​
Jeg vet det, men jeg må si at det var meget lite variasjon, men gøy spill fordet.
225030​
[/b]
Akkurat nå så ja, kan vel knappt kalles en beta, mer som en demo. To episoder skal lanseres i juni, samt very hard og ultimate. Gleder meg til det blir litt fart på rare weapons. Morsomt hvordan jeg hoier og huler over varistar og annet skit som jeg sa "æsj, kast den, det er hår pån" i gamecube

Way nå funker alt!!!

Uhm, kanskje et litt dumt spørsmål, men hva er best, høye eller lave stats på for eksempel våpen?

er ikke det ganske åpentbart?

Jo mere et våpen gir deg ting og tang, jo bedre er det.

Men nå finnes det unntak. Noen våpen slår mere enn tre ganger (trykker fortsatt bare 3 ganger) og kan slå opptil rundt 6 og helt opp til 9 ganger, på tre trykk. derfor vil da disse ha lavere +atp en f.eks et tregt våpen som kun slår/skyter 3 ganger per kombo.

Menne, dette finner du ut av bare du spiller.

@zura: 10hi. akuratt samme her. Jeg ga bort så og si alle
mine rares, fordi jeg tenkte de var crap. Instinkt.