Phantasy Star Online ep. III: Card Revolution

#1
:$ [GC]
Jeg fikk min NTSC versjon av dette spillet for en uke siden, og har vært hekta på det siden.
Har spilt mest offline, men når jeg begynner å spille seriøst online, kan det være kjekt å vite om det er andre norske som spiller (og ta en kamp eller to :p ).

Har du spillet? Hva synes du om det?
Spiller du online, og i så fall, hva kaller du deg?
 
#3
kan du si litt om spillet, så kanskje flere her begynner med det?
 
#4
Jeg får min PSO ep3 på tirsdag, og jeg kan nesten ikke vente.
Har spilt Pso ep 1 & 2 på DC og GC i lang tid. Og jeg kommer til å bruke det samme navnet som før, Foxy Mary.
Jeg har hørt fra flere venner jeg har som har spillet, at det tar litt tid og komme inn i selve spillet. Men alle som jeg vet om digger det rått. Video snuttene skal visst være helt rå, det samme gjelder lobbyen og musikken er mye bedre.
 
#5
hmm....

når vi får bytta nettleverandør kommer jeg nok online igjen.
da må jeg skaffe meg pso ep 3. jeg begynner å bli ganske gal etter å spille ep 1 og 2 og håper folk fortsatt spiller det.

smelly_hippie: fikk du fixa problemet med ep 3 ?
 
#6
Nå har jeg har jeg prøvd spillet i 2 dager og det er kjempe artig........
Heldigvis så gikk det veldig greit, tok ikke lang tid før jeg kjønte selve kortsystemet. Det er noe som jeg ikke har fått satt meg helt inn i, men heldigvis har jeg noen veldig gode venner som har spilt spillet en stund. Slik at jeg kan få hjelp av dem.
Skulle ønske det var flere som spilte det. Det er så synd at det ikke er så mange som spiller PSO lengre. Håper det forandrer seg.

Til de som har ep 1&2 som har tenkt å skaffe seg ep3: Bruk de gamle kodene(key og serial) da bruker du den samme hunter-lisensen og beholder alle Guild-kortene dine..........

Og til alle de som håper å slå Jack Bauer på rankingen,bare gi opp. Han spiller bare mot seg selv. Fyren er fra USA har to GC og 2 EP3 og spiller bare mot seg selv for å gå raskt opp i lv. Han er nr 1 på rankinga. Det er flere som har prøvd å utfordre ham,men han stikker bare av(jævla pyse). Så bar gi opp!!!!!!

Og for alle dere som spiller,bare kom bort hvis dere ser meg online. Jeg savner flere nordmenn å spille med.............
 
#7
d er vell ikke noe måneds avgift eller no på dette spillet er d vell?

kansje jeg skal vurdere d
:rolleyes:
 
#8
Jo ,man må betale en hunters licence hver mnd.et fast beløp som jeg ikke husker i hodet.........
 
#9
det er vell rundt 60-70 kroner.
De fleste MMORPG's koster penger.
men det er verdt det , får med HL'et
kan du spille både ep 1 og 2 OG 3!
har ikke spilt ep 3, men 1 og 2 er knall
så 3 må bli bra. ( men kort.. jeg hvet ikk helt jeg)

æsj og æsj. muttern glemte å bytte nettleverandør
så jeg må vente 3 uker til.

håper noen blir med å spille ep 1 og 2.

som sagt , jeg heter Sim på PSO
 
#10
Spillet PSO ep3 er overraskende bra. Jeg var veldig negativ da jeg hørte at det skulle bli et Card game. Men det funker meget bra.
Og det er en del nye ting som ikke var med før: Voice action man kan si HI,spille melodier,osv.
Kjøpe sanger man kan høre på i lobbyen på Jukebox'en.
Det eneste dumme var at når man velger karakter og hvodran de skal se ut, så er ikke noe forandret.men det var det eneste minuset jeg fant.

Sim,du må bare skaffe deg det. De fleste jeg kjenner har det alt og spiller ikke ep1&2 mer. Så hvis du vil være med i gjengen så løp og kjøp.
 
#11
Jeg kjøper spillet med en gang det kommer til europa.. Kommer meg antagelig online etter en liten stund..
 
#12
Jippi,da blir vi enda flere.......... det er på tide også. Er drittlei av å se lobbyer som er forvandla til spøkelsesbyer..........
 
#13
er det lite folk som spiller episode 3 online? :huh:
Uansett, kommer nok til å fortsette med episode 1&2, det var jo grisestilig og nå får man jo tilgang til begge spillas servere når man kjøper HL (om jeg har forstått det riktig)
 
#14
Du bruker de samme kodene som på ep 1&2 sånn at du beholder venner,savinger osv.
Jo,når man spiller ep3 kan man gå inn i de gamle lobbyene,men du kan ikke joine noe team.
Det har kommet flere og flere som spiller ep3.
 
#15
Vet ikke om jeg har spurt før (i et tidligere emne), men spør igjen (for jeg har i så fall glemt svaret).

Er det Offline Multiplayer på PSO III (sånn som det var i PSO I&II)?
 
#16
Hvis man spiller Free Battle kan man spille opp til 4 stykker,2 på hvert lag.
Og så er det to CARD lv's 1 for offline og 1 for online, så med andre ord det nytter ikke å lv opp offline i tro av å øke i lv og stats online. Man går opp i lv når man oppnår 100 exp.
 
#17
Er det ikke en offline modus som ligner på den som var på episode 1&2? Hmm.. virker litt merkelig, men spillet må uansett skaffes..
 
#18
offline modusen på ep 3 er vist mye dypere ( har jeg hørt )
bedre historie osv. offline på ep 1 og 2 er ikke akuratt så veldig morro,
spør du meg..
 
#19
Jeg har vært veldig fornøyd med historien offline. Jeg har ikke kommet så veldig langt da gjort ca 7 oppdrag. Alle som jeg kjenner som spiller spillet er veldig fornøyd med spillet både online og offline.

:p