Phantasy Star Universe (PSU)

Dere som liker Phantasy Star Online (PSO) burde dere også kjøpe den nyeste spillet som kommer kanskje ut neste år .
Dette spillet heter Phantasy Star Universe og er kommet ut i Japan.

Phantasy Star Universe er et MMORPG, vet ikke mye om dette spillet. Men tror at at det kan bli bra. :tommelopp:
Dere kan se en intro til spillet på dennee side:

klikk her

Er det noen på dette forumet som psiller den japanske versjonen? :blunk:
Vær så snill å gi svar da ;)

Finnes en knapp som heter edit ;)

Forøvrig gleder jeg meg utrolig mye til PSU. Håper det rekker opp til PSO ep. 1&2. Regner med at jeg kjøper det dagen det slippes (om jeg ikke bestiller det fra utlandet).

E3 traileren er fin da :)

Gode nyheter!
Jeg digger PSO (PSU)! :D

Kommer det på GameCube?

Så vidt jeg vet så blir PSU multi, dvs på GC PS2 og XBOX... utover det og den lille teaser traileren så er ingenting bekreftet.. Noen rykter skal også ha det til at den skal kunne spilles online kryss konsoll... med andre ord at folk med xbox versjonen kan spille online med folk som har gamecube versjonen...

Men som sagt det er bare rykter, man vet faktisk ikke om dette kommer til å være et PSO(phantasy star ONLINE) spill eller et PS(Phantasy Star) spill.... for de som vet forskjellen........

Opprinnelig skrevet av Onkel $ander@27.12.2004, 14.31
Så vidt jeg vet så blir PSU  multi, dvs på GC PS2 og XBOX... utover det og den lille teaser traileren så er ingenting bekreftet.. Noen rykter skal også ha det til at den skal kunne spilles online kryss konsoll... med andre ord at folk med xbox versjonen kan spille online med folk som har gamecube versjonen...

Men som sagt det er bare rykter, man vet faktisk ikke om dette kommer til å være et PSO(phantasy star ONLINE) spill eller et PS(Phantasy Star) spill.... for de som vet forskjellen........
154281​
Ok, da vet jeg det i allefall. :)