Phantasy star Universe

Det ser veldig flott ut ja. Jeg elsker den futuristiske settingen i spillet. Men blir dette online eller er det et vanlig offline RPG? Jeg må si at jeg håper det blir offline.

Edit: Leste litt, og det blir vist online. Jaja. Det blir vel tøft uansett :tommelopp:
Jeg liker PSO Ep 1 og 2 så.

Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@01.06.2004, 09.56
Men blir dette online eller er det et vanlig offline RPG? Jeg må si at jeg håper det blir offline.
:grine: :grine: :grine:

Eh... Det er vel det at det er online som gjør PSO spillene unike (siden de er de eneste online spillene på GC). Offline modus var en real nedtur på de forige spillene etter min mening, selv om det bedret seg litt i Ep.3... Men hver sin smak...

Nå er jo PSO spillene en del av Phantasy Star serien som egentlig var offline helt til PSO ep.1 kom. Jeg hadde foretrukket ett helt normalt og tradisjonelt RPG fremfor et MMORPG. Jeg mener vi har fått nok Phantasy Star MMORPG'er. Grunnen til at jeg trodde dette var et vanlig RPG, var fordi spillets tittel ikke tilsier at det er et MMORPG.

Øyh! Jeg har allerede laget topic om det her :p
Uansett, jeg tror det kan bli utrolig bra.. Syns også ikke det er negativt om det er offline. Nå har vi allerede to Phantasy Star Online spill til cuben (vel, Card Revolution er jo ikke lansert i Europa enda) så jeg tror det ikke det vil gjøre noe om det kommer et offline spill.. For håpe spillet får en skikkelig bra historie og et kult gameplay.

Edit: Blir det online? Hvor leste du det Shigsyfreak?
Blir jo sikkert fett om det er online også da, men det hadde ikke gjort meg noe om det var offline heller..