Phantom

#1
Phantom er en ny konsoll, den ser veldig stilig ut!

Den krever at du har brebånd i huset og du kjøper ikke spill på vanlig måte, du laster ned fra produsentens side!
Slik som dette..

:D

(Vet ikke hvor jeg skulle poste den, så det ble her.)
 
T

Taijpei

Gjest
#2
Næhh... så tøft... da slipper jeg å dra helt til Trondheim for å kjøpe spilla mine.. blir den koblet opp mot TVèn?
 
#4
Det er kun en løgn.
Dette er jo bevist, husker
bare ikke hvor.
 
#5
Ehh.. gamle nyheter, var du medlem av det gammle forumet så hadde du visst det. Etter my om og men så komm vi frem til at dette måtte være løgn og bedrag. Personlig tror jeg ikke en dritt på det.
 
#6
kommer aldri til p skje, men fy faen å genianalt konsept :thumbsup:
 
#7
Men vis det kommer hadde jeg aldri kjøpt det.
Faren min liker ikke nettbasert handel. Spesielt når det kreves
VISA kort. Der er han sær, heldig som fikk han med på Xbox Live.
 
F

Fanta Boy

Gjest
#8
....eehhm...Kult, neppe du kan miste spilla(sånne greier er aldri bombe sikre :p) a<int gonna be !!!!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#10
Hvis man tar med "rennoveringen" av hvite SG er dette den fjerde generasjonen Spillegal hvor denne "nyheten" er blitt tatt opp...

Skal absolutt ikke ha den. Laste ned spill for hundre kroner i måneden? Jeg laster ned spill til XBOX gratis.
 
#11
Pass på hva du sier nå Aquila, eller så kommer jeg og setter håndjerna på deg. Og det er ikke for å ha vill, hemningsløs sex med deg, men for at du skal bli slengt i kasjotten for å ha lastet ned spill. Men kanskje du får deg et bakvendt nummer i kasjotten allikevel.
 
#12
Jeg syns faktisk online er rått (Xbox Live), men denne konsollen blir jeg kvalm av.. :puke:

Lukter amatører lang vei. Men, kanskje jeg blir interessert etterhvert.

Men herregud da, hvor mange konsoller skal nå komme da? Vi har GBA, GC, PS2 og Xbox (og N-Gage) i denne generasjonen. Snart kommer neste generasjon, men i mellomtiden kommer Phantom, PSP og Nintendo DS. Hørt rykter om fler også.

Tragisk, og dyrt..