Phoenix Wright: Ace Attorney

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Retten er satt! Ærverdige dommer D. Ommer har ordet.


Er aktoratet til stede?

Aktoratet er til stede, ærede dommer.

Er forsvaret til stede?

Øh, forsvaret er her, javisst, dommer!

Meget bra. Aktoratets tiltale, om jeg må be?

Ærede dommer, aktoratet vil føre ugjendrivelig bevis og vitnesbyrd for at spillet "Phoenix Wright: Ace Attorney" som nettopp er utgitt av Capcom, er et realt møkkaspill som ingen burde bruke verken tid eller penger på!

Det var sannelig litt av en tiltale. Hva er forsvarets respons?

(Høh... hva er dette?!) Øh... men Phoenix Wright: Ace Attorney er jo steintøft! J-jeg mener, jeg er jo med!

Et ubegripelig fengende adventurespill som omhandler de særeste rettssakene du noensinne kan tenke deg, og det friskeste pustet innen adventuresjangeren på mange år.


Kjøp Phoenix Wright: Ace Attorney så fort det lar seg gjøre. Dialogene er milevis bedre enn dette, og dessuten er musikken steinkul.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2


Jeg spilte første kapittel av dette spillet igår, absolutt bra greier. Kent William treffer spikeren på hodet, spesielt i delen om hvor utrolig tilfredsstillende det er å overvinne et lyvende vitne etter at du har funnet det avgjørende beviset i en presset situasjon.

Å kunne rope OBJECTION inn i mikrofonen er bare enda en bonus. :D
 
#3
Dette spillet skal så absolutt plukkes opp når jeg hår fått DS i hus, sammens med Trauma Center.

Thinaran: Hva faen er det du har som avatar?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Jeg aner ikke, men det bor i havet. Jeg hater ting som bor i havet. :ehm...:

Tabbet meg forresten litt ut, jeg hadde bestilt Phoenix Wright inn til sjappa for ca to måneder siden, så jeg måtte sette det på salg med en gang. Førstemann til mølla får fett spill billig!
 
#5
Ah-ah-ah. Det er utrolig. Så, kult. Nå må jeg ringe noen i Tromsø og kommandere dem til å kjøpe det til meg. Må...ha...Phoenix Wright: Ace Attorney. Sender SMS til alle så får Thinaran se hvem som kommer først. Skal be dem hilse fra Amon. :tommelopp:
 
#6
Gjett hva jeg kjøpte igår?

Er på sak 3 og dette spillet EIER. Utrolig interresant & fengende. Blir utrolig fristet til å stjele en av de gifene til avatar =/!

Må si at det er det beste DS spillet jeg har spilt til nå.
Anbefales!

Men dere som ikke liker å lese bør holde dere unna, for det er stort sett det du gjør hele tiden.
 
#7
Jævelig bra innlegg Yeti! :D

Ser ut som jeg må ta meg en tur på Spiderman imorra å plukke opp dette da. Håepr humoren er så skrudd som jeg får inntrykk av.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#8
Takk, jeg har fortsatt ikke løst den siste saken! Jeg må grave fram min DS med en gang jeg kommer hjem. For min del var det fjorårets mest positivt overraskende spill. Veldig tøft og anderledes :)
 
#9
Det her kan kalles å få medmennesker til å ønske noe, fantastisk bra uttenkt post. Kjenner at spillet plutselig ble ettertraktet.

Damn!
 
#10
Argh! Du må'kke friste meg sånn. Det har må skaffes. Snarere enn svint. Forresten, Thinaran? Har du fortsatt Phoenix Wright: Ace Attorney i sjappa di? Må...ha...Phoenix Wright: Ace Attorney. Bare må... :sikle:
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#11
Hvis bare hver post var så genial som denne. :D

Spillet skal forøvrig skaffes straks jeg finner det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Sånn ellers fungerer som en utmerket reklame både for Phoenix Wright og Nintendo DS. Den er blitt postet før, men det skader ikke å vise den frem igjen. :D
 
#13
Faen, nok en grunn til å skaffe meg Nintendo DS. Phoenix Wright: Ace Attorney ser bare helt fantastisk ut, men det er ikke greit å være en blakk 14 åring.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#14
Sånn ellers fungerer som en utmerket reklame både for Phoenix Wright og Nintendo DS. Den er blitt postet før, men det skader ikke å vise den frem igjen. :D
[/b]
Vilha nåååååå..... :ler:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#15
Faen, nok en grunn til å skaffe meg Nintendo DS. Phoenix Wright: Ace Attorney ser bare helt fantastisk ut, men det er ikke greit å være en blakk 14 åring.
[/b]
Ikke tro at det er greiere å være en blakk 20-åring.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Åjo, det er mye greiere. Er ikke akkurat sånn at man får mer utgifter og slikt jo eldre man blir, vet du. :p

Det slo meg forøvrig at det kan være greit å gi litt kred til de jeg har rapset giffer av. Court Records er en utmerket Phoenix Wright-fanside, som også inneholder mye info om Guyakuten Saiban-serien (som er det japanske navnet på Phoenix Wright-serien, og i skrivende stund teller tre spill som jeg vet om, hvorav bare det første (Ace Attorney) er gitt ut i USA/Europa).
Pass dog på at det ligger et par tegninger i fan-arkivet som løfter den latente homoerotikken i Phoenix Wright til uante høyder. >_<
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#17
Var nok akkurat det som skulle til for at jeg endelig fikk ut fingeren og bestilte meg et eksemplar. :)
 
#18
Åjo, det er mye greiere. Er ikke akkurat sånn at man får mer utgifter og slikt jo eldre man blir, vet du. :p

Det slo meg forøvrig at det kan være greit å gi litt kred til de jeg har rapset giffer av. Court Records er en utmerket Phoenix Wright-fanside, som også inneholder mye info om Guyakuten Saiban-serien (som er det japanske navnet på Phoenix Wright-serien, og i skrivende stund teller tre spill som jeg vet om, hvorav bare det første (Ace Attorney) er gitt ut i USA/Europa).
Pass dog på at det ligger et par tegninger i fan-arkivet som løfter den latente homoerotikken i Phoenix Wright til uante høyder. >_<
[/b]
Er det ikke slikt at det er engelsk på de japanske versjonene, eller er det kun for Ace Attorney?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Det er kun for Ace Attorney, etter hva jeg vet.
 
#20
Kjøpte spillet i går. Fantastisk genialt. Og alt takket være Yetipants' intense horing av mesterverket!