Pikmin 2

#1
IGN oppsumerer anmeldelsen av spillet på følgene måte:

Presentation
Absolutely phenomenal. Slick, stylized menu work, gorgeous CG cut-scenes, a wide number of gameplay modes and Piklopedia and Treasures collections areas that'll knock your socks off.

9.0 Graphics
Gorgeous. Though environmental textures blur up close, the locales look great panned back. Meanwhile, everything from lighting and water effects to particles and creature models is beautiful.

8.0 Sound
Runs in Dolby Pro Logic II. Crisp sound effects echo and reverb in caves. Cute, cuddly character calls and subdued, but interesting music. More orchestrated music would be nice.

9.0 Gameplay
A great formula made better. Amazingly fun to play, despite a couple flaws. And the inclusion of two new Pikmin types, another hero character, more play modes, and cooperative and versus battles.

10.0 Lasting Appeal
A huge single-player mode -- 30 or so hours. Plus deep multiplayer modes to boot. Gamers will be busy for a long, long time, and loving every minute. Some will spend hours with the Piklopedia alone.

9.3 OVERALL:
(out of 10 / not an average)


Jeg er Pikmin fan, og har lenge gledet meg til oppfølgere.. godt å lese at multiplayer aspektet ved spillet viste seg og blir veldig bra.
 
#2
Pikmin er nok ett av de mest undervurderte spille noensinne, og toeren blir utifra anmeldelsen enda bedre, noe som vel var ett sikkert kort å vedde på. Glimrende med Dolby lyd, dette spillet skal inn!
 
G

Guffufs

Gjest
#5
Opprinnelig skrevet av Ghaz@21.08.2004, 23.59
Pikmin er nok ett av de mest undervurderte spille noensinne, og toeren blir utifra anmeldelsen enda bedre, noe som vel var ett sikkert kort å vedde på. Glimrende med Dolby lyd, dette spillet skal inn!
91224​
Som du sier, er Pikmin et sterkt undervurdert spill.
Det har ikke fått på langt nær den oppmerksomheten det fortjener.
Pikmin er så sinnsykt morsomt å spille, jeg har kost meg mye med Pikmin og jeg ser frem til 2ern.

Kommer garantert til å kjøpe dette spillet.


:)
 
#6
Nå har gamespot kommet med sin dom av spillet også...

9.2, noe som er bedre en Pikmin fikk for noen år siden.

Vannvittig bra.. jeg gleder meg som bare det til dette spillet.
 
#7
Jeg har faktisk ikke prøvt 1`ern i det heletatt. På tide nå :) .
 
#8
Fikk mine to aller første GC-spill idag (kjøpte GC på mandag)! Pikmin var ett av dem.
Kjempespill!
Ekstra kuult er det at jeg kan hoppe rett til en oppfølger etter å (forhåpentligvis) ha runda eneren. Gleder meg allerede. :)
 
#9
Pikmin hmmm... har faktisk det spillet og har rundet det.

I begynnelsen synes jeg det var genialt, men etter etter å ha spilt et par timer begynte spillet å bli litt vel repeterendes. Håper Pikmin 2 kan bli litt mer variert i måten ting gjøres på.
Men for all del det var kult en stund, og ok i slutten.
 
#10
Bør jeg kjøpe Pikmin?
Spiller nesten alt.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Alucard@04.09.2004, 21.58
Bør jeg kjøpe Pikmin?
Spiller nesten alt.
98159​
Jeg hadde Pikmin (1-ern) før, men solgte det (ikke fordi jeg ikke likte det, men fordi jeg skulle selge PAL-spillene mine på den tiden). Jeg likte faktisk spillet veldig godt, og det eneste negative med det, var det at man måtte bli ferdig med spillet innen "30 dager" (hver dag tror jeg var 20 minutter?), samt at jeg savnet multiplayer. Men Pikmin 2 har ikke det "bli ferdig på 30 dager"-opplegget, samt det inneholder multiplayer og mange andre forbedringer. Så dette ser jeg virkelig frem til.

Jeg mener du burde skaffe deg Pikmin 2. Ingen grunn til å skaffe seg 1-ern nå som Pikmin 2 er like rundt hjørnet (ja, det er lansert i Nord-Amerika og Japan, men kommer vel i oktober til Europa). Men om du gjerne vil ha 1-ern, så er den å finne på Player's Choice til 299 kr (kanskje finner du det billigere også?).

9.2 fra Gamespot er jo meget imponerende. Har selv bestilt det fra DVDBoxOffice, og det ble sendt torsdag, så har det vel nå til uka (onsdag/torsdag/fredag).
 
#13
alt som involverer albinoer er gull

 
#15
hehe... jada, jeg tenkte faktisk på de to eksemplene der også
 
#16
Har sitti 2-3 timer med Pikmin 2 nå, og det leverer. Og få et spill som Pikmin 2 i hus.. et spill du kan sette deg ned med i 10 min uten og miste sammenheng.. og det er egentlig ganske behagelig ha et sånn spill i hus, værtfall når det er så gjennomført.

Det virker som en solid pakke.. jeg har ikke fått sett rundt hva det har å by på uten om selve singelplayer delen som jeg har kommet igang med.. men bare iløpet av de første 5 "dagene" av spillet kommer det tidlig og tydlig frem forbedringer, varisjon osv fra Pikmin 1.