Pikmin 2

#1
Glem alt annet:) Pikmin 2 er i sving. Sjekk ut en trailer på Gamespot forumet som har blitt lagt ut.

Den finner du her!


Gleder meg vannvittig til dette spillet, syntes det første rett og slett var kjempe morro. Ganske genialt også.







 
#2
Hvis dette blir likt eneren med litt mer variasjon, kan dette bli konge!

Skulle likt å hatt noen av de pikminene hjemme hos meg, rydde litt og henta kaffe til meg.. :rolleyes:
 
#3
Det blir så fett, jeg husker fra 1ern, hvor geniale pikminsa er. Håper Shiggy legger inn litt sånn random artige ting siden Pikminsa er så søte. Forekesmpel at når du løper på ujevt mark, så er de så klumsete at noen kan snuble inni mellom. Eller hvis en Rød pikmin tråkker en Blå på tærnet, slik at han blir sinna og kaster han i vannet slik at den dør.

Shiggy har mange muligheter med Pikmin konsepte. Det fikk vi se bare fra det første spillet, som var et slags ekspriment, idette spillet har han tatt seg mer tid, lagt til coop osv. Det blir konge fett.

Jeg forestiller meg et evt. Pikmin 3, på N5 med gode online muligheter, hvor man har sine egne Pikmin Tribes osv.
 
#5
Jeg tror dette har potensiale til å bli stort! :) Det ser ut som det kan bli et spill med mye sjel (forøverig veldig typisk for Shigsys spill), så dette skal kjøpes på dag 1!
 
#6
Pikmin 2 har lenge vært en meget etterlengtet spill hos meg. Jeg hadde egentlig ikke tenkt meg enern, men vant det, og dermed var jeg frelst! Synes at det inneholder fantastisk gameplay, bare du setter deg ordentlig inn i det, planlegger og slik. Og nå er det ikke altfor lenge til nr. 2 kommer, og utifra bilder og info virker det uhyre lovende..
 
#8
Scorpiux! Genialt det du sa om det online greiene ... hehe! Det hadde jo vært utrolig fett. Uansett, Pikmin 2 kommer til å bli bra. Er det bare halvparten av Pikmin, blir jeg fornøyd. Genialt spill og et genialt konsept. Det blir virkelig spennendes å se hvordan det blir med co-op og alt det der. Gleder meg!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Alltid hatt lyst til å prøve Pikmin, men ingen av mine venner med Cube har kjøpt det. Ser kanskje ut som om jeg må skaffe meg Cube om toeren blir skikkelig bra. :ninja:
 
#11
ÅÅÅÅÅÅÅH,de er så søte. Jeg vil også ha noen til å gjøre husarbeidet for meg. Og når de ikke rydder og vasker vil jeg bare gi dem 1000 klemmer, så søte er de. Og jeg kan ikke vente til å gå rundt med dem på slep og blåse i fløyta.........BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP, og så kommer de alle løpende.........
 
#12
Tror neppe dette blir et spill jeg kommer til å kjøpe meg. Hvis det skal bli et kjøp må det være mye nytt i forhold til eneren, nytter ikke å putte inn et par nye fager på pikminer og gi dem andre egenskaper. De første dagene etter jeg kjøpte Pikmin må jeg innrømme at jeg koste meg, men etter en stund ble det ganske så ensformig. Det var også et sinnsykt kort spill som ikke tok mange timene å runde. Håpet liksom hele tiden på at det skulle skje noe mer i det.
Men for det jeg vet kan det vær at de hiver inn masse nytt som kan gjør Pikmin 2 til et mye bedre spill.

Det scorpiux sa om online versjon med tribes på N5 virket rått deriomt. Da tar de en ny vri på spillet som jeg absolutt kunne likt. Bare håpe de finner på noe sånn med Pikmin serien.
 
#13
Ungene mine (2 1/2 og 6 1/2 ) kommer til å digge det noe så sinnsykt, de er kjempe gale etter Pikmin. Det er det eneste de vil spille for tida.
Jeg får vel ikke spille det i fred,nei. De kommer til å sitte oppå meg og rope PIIIIIIIIIIIKMIIIIIIIIN, JIIIIIIIIIPPIIIIIIIIIII, osv.
Skulle fått fatt i noen pikmin kosedyr,det hadde de likt det.
 
#15
Det kommer visst i USA om ca 3 uker. Lakitu/Fleksnes skal dit, og skal prøve å få det med seg hjem. Da blir nok barna elleville,for de har fremdeles Pikmin på hjernen.
Jeg gleder meg jeg også.
 
#18
Ja, det virket lovende, dette. Hele 39/40 i Famitsu.

Jeg begynner forresten å savne Pikmin nå. Solgte det for et år siden (fikk aldri runna det heller). Var jo et utrolig morsomt spill egentlig, men litt for stressende i blant. Man fikk aldri slappet av mens man spilt det. Er det tid på dette også? Greit at hver dag varer en gitt tid, men er det slik at etter 30 dager er det "Game Over" om du ikke har gjort det og det?
 
#20
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@19.04.2004, 21.45
Er det 
tid på dette også? Greit at hver dag varer en gitt tid, men er det slik at etter 30 dager er 
det "Game Over" om du ikke har gjort det og det?
Nei, jeg tror ikke det.....