Pimp My Ride [360, PS2, PSP]

Lodin

Der Waaaah
Er vel i grunn ikke så mye å si. Akkurat nå sitter jeg bare her å føler et intenst hat.

Enter Pimp City, where bling is king, and style is everything. On these streets, if your car isn't fully pimped out, you'd be better off walking. You and Xzibit will take on the challenge of hooking up your homies, and transforming their hoopties, buckets and beaters into the hottest whips on the street, while redlining through the highways and alleyways of Pimp City. You choose the mods, you choose the route, but pimpin' ain't easy. It will take speed and style to hook them up. Do you have what it takes to Pimp Their Ride?

Features include:
• Xzibit will guide you through every stage of the pimping process - true Xzibit hilarity with lines and voice recording from Xzibit himself!
• Authentic people, broken rides - each mission will feature a person who truly needs their ride (and their life) pimped
• Outrageous car modifications not for your typical car
• Intense redline street racing through the city's 'hoods to create the most pimped out ride
• New School meets Old School - an MTV generation focus in delivery of art, music and sound, featuring Zxibit's latest hip-hop tracks, and retro whips in need of modern bling
• 5 unique boroughs , all free roam envorinments for the ultimate combination of racing and pimping
• 16 vehicles in all - one for each of the 15 "customers" plus Xzibit's own high-rolling feature ride
• Over 15 suppliers per borough and 100s of parts, from tires and rims to bumpin' subwofer systems and high-def display panels. So many parts, so many combinations, so much replayability

:grine:

Enter Pimp City, where bling is king, and style is everything. Ganske fengende shit, men hvorfor i all verden trenger vi et spill som BARE går ut på pimping, når vi får NFS-spill og Saint's Row med pimiping og oppdrag, våpen, mulighet til å løpe rundt, sidequests, osv..? :hehe:

Novastrum

Feminist-elitist
Du spør ganske rare spørsmål noen ganger.

Pimp My Ride = kjent merkevare = fler potensielle kjøpere = mer penger.

I

impywimpy

Gjest
Hvor blir det av originaliteten i spillbransjen? Hvorfor ikke interaktivisere de virkelig kule konseptene, slik som dette:

NWS

CyberK

Finner ikke på noe.
Ugh, jeg snublet over den traileren for en stund tilbake, men jeg orket virkelig ikke lage et emne om det. Det var rett og slett så stygt at jeg skrudde av PCen og gikk meg en tur i stedet. Men nå som Lodin har åpnet this can of worms, så kan vi analysere spillet litt nærmere.

Det innholder både pimping-sessions (med autorisert pimpemateriale som akvarier) og bilkjøring etc. Men er de bare oppdrag man må fullføre for å få tak i mer pimpeskitt? For i så fall virker hele greia temmelig døvt. Som The Sims, bare med negere og white trash.

Den vil forøvrig, som alle gode (dårlige) lisensierte cash-cows komme på både PS2 og PSP i tillegg.

Bonus: Spillet som gjør hele greia irrelevant.

omg guys! dis fuckin' rox! jus' wait till i tell my homies about this shit! this 's gonna be so fuckin' great yo! im getting a 360 jus' so i can play this game. tis' 's it! te game we'v bin waitin' fo' since pac-man, ya kno'?

Score:

Electronic Peenis: - 25 Points

PIMP: 200 points awarded

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Humor: -9999 points.

Men ja, dette lukter melking. Noen andre som tenker på 50cent-spillet?

SITAT(Cycerin @ 30.11.06, 10.23) 38170
Humor: -9999 points.

Men ja, dette lukter melking. Noen andre som tenker på 50cent-spillet?
[/b]
Spillet ble jo slakta, men folka bak det tjente en hel haug av penger. Det er bare vi 'hardcore'-gamere som bryr oss om et spill er bra når det står et kjent varemerke på coveret.

SITAT(Revan @ 29.11.06, 19.02) 38060
Enter Pimp City, where bling is king, and style is everything. Ganske fengende shit, men hvorfor i all verden trenger vi et spill som BARE går ut på pimping, når vi får NFS-spill og Saint's Row med pimiping og oppdrag, våpen, mulighet til å løpe rundt, sidequests, osv..? :hehe:
[/b]
Og hvorfor trenger vi Gears of War, flight simulator, Gran turisimo når vi har spill som GTA og Saints row som har action, i tillegg til bilkjøring, pimping, horekjøping, sidequests, mulighet til å løpe rundt, sykling, motorsykkelkjøring, helikopterflyving og skyting osv osv.

Fordi spill som har "alt" isolert sett gjør hver ting jævlig dårlig?

Tviler ikke på at Pimp My Ride spillet er sykt dårlig, men for folk som lever for pimping av biler vil jeg tro dette spillet gir litt mer glede enn minigamene i Saints Row.

CyberK

Finner ikke på noe.
*host*

SITAT(CyberK @ 29.11.06, 19.29) 38075
Den vil forøvrig, som alle gode (dårlige) lisensierte cash-cows komme på både PS2 og PSP i tillegg.
[/b]
Ut over det, så var ikke den grafikken så dårlig for en PS2. Men den er dårlig for en X360, og noe sier meg at forskjellen ikke blir så stor.

Lodin

Der Waaaah
Beklager at jeg ikke så det. Klarer ikke å følge med for all hodepinen og neseblødinga som følger av dette spillet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Steike, da fant jeg ut hva å spøkelseskjøre pisken betyr også. Skjønte ikke helt poenget, men så leste jeg Wikipedia-artikkelen og ble opplyst:
Opprinnelig skrevet av Wikipedia
The act is one of the highest forms of "going dumb"[...]
Kan ikke si meg annet enn fullstendig enig i det der, gitt.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
SITAT(Yetipants @ 07.12.06, 21.29) 40178
Steike, da fant jeg ut hva å spøkelseskjøre pisken betyr også. Skjønte ikke helt poenget, men så leste jeg Wikipedia-artikkelen og ble opplyst: Kan ikke si meg annet enn fullstendig enig i det der, gitt.
[/b]

nei huff dette spillet kommer til å suge balle men desverre vill alle vanlige spillere kjøpe det *Need for Speed: Hipt moteord her :argh:*