Plakater?

#1
Holder på å rydde rommet og finner ut at jeg har ganske mange tv-spill relaterte plakater, (rundt 20-30) som jeg har fått gratis med diverse spilleblad opp igjennom årene. Det hadde vært litt synd å bare kaste dette stæsjet om noen hadde vært interresert. Mesteparten av plakatene er fra Sega Megadrive tida til tidlig Playstation,
f.eks. Wipout 2097, Critical depth, "welcome to 16bit" megadrive med turtles, Doom 64, Mechwarrior, Street fighter 2 (kjempestor plakat hvor chunli blir angrepet av blanka)
Fighting force, toom raider 2, Star trek, butterbean, Magic the gathering(tv-spillet av kortspillet, plakaten er formet som et magickort), Nuclear strike, Marvel superheroes(plakter (4stykk) men stort antall personer marvel/xmen folk på, mange obskure). har ingen anesle om noen er intresert, så si ifra...
 
#3
Opprinnelig skrevet av Baku@15.05.2005, 15.36
jeg kunne vert interssert i noe av det. turtles og street fighter f. ek.s.
220460​
jeg har ingen anelse om hva jeg kunne 'ta' for en plakat, så bare kom med forslag. eller om du har noe å bytte.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Baku@15.05.2005, 15.50
Kunne f. eks. gitt deg ps2 spillet: fishermans challenge for alle sammen.
220475​
Jeg er helt med på ett crappy spill mot alt bytting, men jeg synes det bør være et spill jeg kommer til å prøve minst en gang. som vegetarianer mot jakt og fiske, ville jeg nok aldri rørt det spillet. Men foreslå gjerne andre spill du vill bli kvitt :) MVH
avskum
 
#11
Opprinnelig skrevet av The sorte ice+16.05.2005, 01.28-->
Opprinnelig skrevet av Avskum@15.05.2005, 15.55
<!--QuoteBegin-The sorte ice
@15.05.2005, 15.44
Du har vel ikke Burnout plakat?? :)
220467​

Nei, men jeg har en fet to-sidig Extreme G plakat, og en F1 pole position 64 plakat.
220476​

Ok.
Men hva med Wipout 2097?
220872​
[/b]
jo, det har jeg og. min personlige favoritt, skikkelig stor og fet design.
 
#14
Vel, Martin. Hva med bare å ikke? :kos: (Dette var ment til Munnfinn, han heter også Martin. kjekken =D)



Hvem vil ha et nydlig bilde av meg mens jeg jager fugler i Oslo?

(bilde tatt av nicholas)



^_^
 
#15
Høres 5 kroner plakaten greit ut for: Wipeout og alle marvel plakatene? Porto eksludert.

Affable Ostrich:

Hvor mye hadde du tenkt deg? Høres 100 greit ut?
 
#17
Opprinnelig skrevet av Pyro@16.05.2005, 23.34
Høres 5 kroner plakaten greit ut for: Wipeout og alle marvel plakatene? Porto eksludert.

Affable Ostrich:

Hvor mye hadde du tenkt deg? Høres 100 greit ut?
221396​
ehm...nei. med porto ekskludert går jeg i minus på å sende det til deg :p
 
#18
Veldig lyst på Turtles hvis den ikke er bortevekk allerede ;)