Planescape: Torment

#1
Jaaaah.... det var dette som var Planescape. Jeg har endelig fått prøvd det grundig (20-30 timer?), og kan vel egentlig bekrefte det alle andre sier. At det er et av de beste rpg'ene noensinne. Ikke la dette gå over i en "jeg hater final fantasy" tråd, jeg liker fortsatt j-rpg. Men Planescape: Torment har noe jeg har savnet i mange mange andre spill den siste tiden. Den har egentlig sjelen til et point'n'click. Jeg har en følelse av at jeg har brukt langt mer tid på å rote meg borti små side-quests enn å følge hovedhistorien i spillet. Ikke at det gjør noe, men det stopper meg jo fra å komme videre.

Spillet må bare prøves for de som liker slike spill. Jeg er ennå i tvil om jeg kommer til å fullføre det, for det er sjelden jeg klarer å fullføre spill som tar så lang tid. Men vi får håpe, for jeg er jo til en viss grad nysgjerrig på hva som kommer til å skje med den navnløse.
 
#2
Jeg har spillt igjennom størsteparten av spillet to ganger, og elsker det rett og slett. Har aldri spillt et spill med like god og gjennomført historie.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
JEG HATER FINAL FANTASY
 
#4
Jeg har lenge hatt lyst å få tak i dette spillet men finner det desverre ikke :(

Noen som har noen tips?
 
#5
Opprinnelig skrevet av Yetipants@17.11.2004, 19.55
JEG HATER FINAL FANTASY
136656​

Bra post :totomleropp:

:ninja: :rumpe:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Derfor kaster du ninjastjerner på en smiley som viser ræva? Det er det jeg sier, volden i samfunnet har eskalert fullstendig...
 
#7
Planescape: Torment utrolig bra spill med en knall bra story. Også mange bra sidequests. :D
Fik nesten litt lyst til legge det in igjen og spille igjennom det på nytt. Slutten er virkelig bra synes jeg

Absolutt et must for point and click rpg fans :kul: