Thinaran Den mannlige sexbomba Medlem av ledelsen 29 Okt 2009 #1 29 Okt 2009 #1 Ville bare si at The Bouncer fra Ratchet & Clank 3 er det morsomste våpenet å bruke.
Yetipants Mein Gampf Medlem av ledelsen 29 Okt 2009 #2 29 Okt 2009 #2 Nei, for dette er det beste våpenet: [yt]fHPvT8zVXT0[/yt]
Drauden SGs kollektive lillebror 29 Okt 2009 #4 29 Okt 2009 #4 Jeg behøver ikke engang en videodemonstrasjon, så sikker er jeg på Farsight XR-20!
kakarlsen Høyere yrkesfaglig 29 Okt 2009 #6 29 Okt 2009 #6 Så lenge man dual-wielder. :smug: Ellers er hand gun fra JtS det beste våpenet, men jeg fant ikke bilde og jeg gidder ikke fyre opp no' emulator bare for å screencappe.
Så lenge man dual-wielder. :smug: Ellers er hand gun fra JtS det beste våpenet, men jeg fant ikke bilde og jeg gidder ikke fyre opp no' emulator bare for å screencappe.
Finkelroy (┛o‿‿o)┛彡┻━┻ 30 Okt 2009 #7 30 Okt 2009 #7 Selv liker jeg veldig godt alle handkanon-strålene i Metroid Prime. De både ser ut, beveger seg, og kjennes som de skal. Bonus for at oppladde skudd vrenger lyset rundt seg bittelitt under avfyring.
Selv liker jeg veldig godt alle handkanon-strålene i Metroid Prime. De både ser ut, beveger seg, og kjennes som de skal. Bonus for at oppladde skudd vrenger lyset rundt seg bittelitt under avfyring.