Plastinstrument!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#1
Jeg skal ha meg mitt første musikkrytmespill, nemlig Rock Band 3 til Kryssburk 2pi. Siden det er dritlenge til Squier kommer, og fordi jeg forutser besøkende som vil være med og jamme, trenger jeg en standard plastgitar. Har DU en som bare ligger og slenger? Hjelp en stakkar som har måttet nøye seg med kassegitar i alle år og som har så lyst å begynne å late som han kan spille! Hvis du har et trommesett og ikke krever nevneverdig mye for det kan jeg vurdere det og. Bare kom med tilbud, det skader ikke å spørre!
 
#2
Jeg har rock ban 1 trommesettet om det er intresert. Hva vil du gi?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Hvis du har en Rema 1000 i nærheten er det kanskje verdt å smelle innom der, jeg har sett dem hawke paller med Guitar Hero-spill med gitar til 300 spenn innimellom.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Altså, trommesettet til Rock Band 1 er ganske dritt. Grusom pedal som knekker så fort du puster på den, og ingen støtte for Pro Mode-cymbalene. Rock Band 2- og Beatles: Rock Band-trommesetta har mye nicere pedal, trommer med litt mer sprett og innganger til cymbaler.
 
#7
Tror jeg har en ekstra guitar hero gitar liggende som du kan få kjøpe om du ikke finner no på Rema. Går for 300 + frakt,eventuelt hentes i Spikkestad eller Asker.
 
#8
Du får trommesettet gratis så og si så lenge du gidder dekke porto... Jeg vil ha vekk drittet :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Huggy: sorry bro, uten å kunne slenge på cymbalene vil det settet støve ned like mye her.

Headstah: kunne vurdert en handel men akkurat nå ble kontoen temmelig slank, så jeg må uansett drøye alle "unødvendige" innkjøp.
 
#10
Det som suger mest balle er at RB2 trommesettet aldri kom ut i Norge, og RB:Beatles ble solgt veldig lite av. Har selv et RB1 trommesett med Goodwoodmods, prøver å finne et defekt Beatles trommesett som jeg kan ta elektronikken ut av og få cymbaler på settet mitt, men lite hell på den fronten.

Og om du finner et Beatles trommesett må du fortsatt kjøpe cymbalpakka fra USSA fordi den kommer ikke stand-alone her i Noreg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Argh, skulle til å spørre. Til deg som later til å ha litt snøring på det, Karl: Hvor bestiller man cymbalpakka fra for å unngå toll og den slags?
 
#12
Tja tjo, nå har jeg bestilt veldig lite fra utlandet i det siste. Skulle til å anbefale videogamesplus.ca. De har i hvert fall vært veldig grei å skrive 20 dorrah på pakka tidlgiere, men de hadde ikke cymbalpakka inne engang.

Men hvor er det ungdommen importerer spill fra i disse dager da?
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#15
Er det sant? VGP er nogo? Kjedelig.. Ellers er selgere på Ebay i 9/10 tilfeller tilbøyelige til å forandre verdien på pakka.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Er det sånn nå at Alex er øverste autoritet på saker og ting?