PLAY.com

#1
Tenkte jeg skulle bestille en del spill fra Play, men så hadde noen

spørsmål.

Hvor lang tid tar det å levere?

Kan man betale uten kredittkort

?
 
#2
Du kan ikke betale uten kredittkort. Og pass på at du ikke kjøper spill som

koster over 200 kroner, for da får du tollvesenet på nakken (måtte de brenne i helvete

:D ).
 
#4
I feel your pain, I share you pain.
 
#6
Men ellers kan play.com anbefales på det varmeste når det gjelder kjøp av dvder og cder, som jo som regel kommer på under 200 kr. Av og til er spillene så billige at du slipper unna uten moms også ... kjøpte Brute Force fra de for 154.-

Frakt til Norge tar som regel mellom 3 og 5 dager.
 
#7
Jeg er veldig førnøyd med Play.com , når det gjelder spill så sjekk ofte da det er tilbud i hytt å pine. Jeg kjøpte Spellforce til 135,- !
 
#8
Som unyttig tilleggsinfo kan jeg jo nevne at jeg har handlet på play.com X antall ganger - og alle ble gjennomført smertefritt!

Vil anbefale DVDer der..! De holder seg som regel under tollgrensa.. Er til tider billige spill også, men det er litt sjelden at det er så lavt.
 
#10
Tollgrensen ble satt for 30 år siden, da "ingen" importerte noe som helst, og i tillegg var pengene mye mer verdt den gangen. Skjønner ikke helt hva de tenker med, jeg. Det kan ikke være skadelig for den norske økonomien at noen skarve nerder vil kjøpe filmer og spill fra utlandet istedenfor å betale blodpris for de samme produktene her hjemme?
 
#11
Jeg kjøpte et spill for 350 kroner derfra (Broken Sword 3 PC). Betalte aldri toll.

Derimot kjøpte jeg varer for 52 USD (eller 365 kroner) fra Liksang.com. Måtte betale tollen ved henting. Det kostet meg 156 kroner ekstra. Ikke noe jeg dør av, for å si det sånn.
 
#12
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@24.04.2004, 08.55
Jeg kjøpte et spill for 350 kroner derfra (Broken Sword 3 PC). Betalte aldri toll.

Derimot kjøpte jeg varer for 52 USD (eller 365 kroner) fra Liksang.com. Måtte betale tollen ved henting. Det kostet meg 156 kroner ekstra. Ikke noe jeg dør av, for å si det sånn.
Men ikke noe du tjener så mye på heller akkurat :p

Play.com er kjappe på leveringen ihvertfall. Bestiller på mandag/tirsdag, og får filmene i slutten av uka.
 
#13
hum litt dumt spørmål men anyway here it comes:



kan jeg betale med bankort (altså trekke rett fra kontoen) eller må jeg kjøpe med VISA/mastercard (ta opp et lite lån på visa'n og så betale tilbake dette)
 
#14
Du kan kun bruke VISA eller MasterCard..

LocoLennon: Ja, man kan være heldig en gang i blant :)
 
#15
Opprinnelig skrevet av Kyuzo+24.04.2004, 10.08-->
<!--QuoteBegin-LocoLennon
@24.04.2004, 08.55
Jeg kjøpte et spill for 350 kroner derfra (Broken Sword 3 PC). Betalte aldri toll.

Derimot kjøpte jeg varer for 52 USD (eller 365 kroner) fra Liksang.com. Måtte betale tollen ved henting. Det kostet meg 156 kroner ekstra. Ikke noe jeg dør av, for å si det sånn.
Men ikke noe du tjener så mye på heller akkurat :p [/b]
:) Bestilte ikke spill da, det er jo unødvendig. Bestilte en Hori kontroller (SNES-lookalike kontroller til GameCube), Amiga CD32 kontroller og Dragon Adapter (bruk PS2 kontroller på Xbox og GC).

Dette er noe jeg ikke får så lett tak i andre steder enn Liksang.com
 
#16
Opprinnelig skrevet av Jani@24.04.2004, 15.16
Du kan kun bruke VISA eller MasterCard..

LocoLennon: Ja, man kan være heldig en gang i blant :)
dang, jeg har bare vanlig bankort. ikke visa elektron engang på det