Play Station 3 til salgs

#1
Hei.
Jeg har en PS3 Starterpack jeg gjerne vil selge. Den er uåpnet og helt ny.
Jeg har fått et bud fra en som vil kjøpe i dag for 5000,- men tenkte at hvis noen på SG er interessert så kan jeg godt selge her. Ser helst at du bor i Osloområdet.

Redigert: Jeg sa liksågodt nei til tilbudet, har fått inn noen bud på 5500, og ønsker dessuten heller å selge til noen jeg kjenner eller evt. noen på SG el.
 
#5
SITAT(Hazen @ 21.09.07, 18.20) 82930
Og man kan få en ny ps3 for 4999 i butikk.
[/b]
Ja, man kan få 'tard pack til den prisen der, men her er det vel snakk om starter pack antar jeg, den med to spill og to kontrollere?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Stemmer nok bra, det: SITAT(Uteena @ 21.09.07, 19.30) 82934
Så vidt jeg har sett er ikke Starterpack så lett å få tak i for under 5500 i butikk.[/b]
Sånn ellers skulle jeg gjerne kjøpt den, men 5.500 er fortsatt for dyrt etter min mening, og jeg har ikke råd akkurat nå. :p
 
#7
Som sagt, om noen på SG vil ha (helst om bor i Osloområdet da jeg ikke kan gi bort kvitteringen fordi det står flere viktige varer på den) kan jeg gå ned i pris. Har fått 3 bud på 5500,- på finn.no, men stoler mer på folk på SG og det er lettere å gjøre opp. Hvis noen er interessert så kan de uansett si ifra, så finner vi ut av pris og sånn. Begynner å klø i fingrene og jeg har litt lyst til å åpne pakka og teste ut maskinen, så er ikke sikkert den er uåpent i evig tid. :$

Ang. kvitteringen så er det ikke noe problem, skulle noe galt skje så fikser jeg det enten for den som kjøper eller så drar vi ned sammen eller noe slik.