Playstation 2 minnekort

#1
Kan man ha europeiske/amerikanske og japanske filer på ett og samme minnekort? Har hørt at det ikke går bra med GC, filene slettes om du har en japansk fil sammens med europeiske/amerikanske filer, så jeg lurer på om det gjelder PS2 og.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Det funker ikke med GC, men det funker fint med PS2. Har testa selv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Japanske og US/EU-saves på ett og samme minnekort? Det skal du få lov til å vise meg. Det står spesifikt i instruksjonsboka til Gamecuben at det ikke er mulig på grunn av forskjellig filsystem.
 
#6
Nei, jeg har ikke noen US saves. Men jeg har japanske og EU saves på den. Å jeg vet det står i instruksjonsboka at det ikke går. Men det funker for både meg å min kamerat. Spillene jeg har på den er:

Metal Gear Solid: Twin Snakes
Mario kart
Resident evil zero
Spiderman 2
Naruto Gektou Ninja Taisen 3

Du er fra Heddal opprinnlig er du ikke? Da får du besøke meg en gang du er hjemme dersom du virkelig tror at jeg skulle finne på det, eller være tåkete nok i hode til å ikke vite forskjellen på europeiske og japanske spill.

Å GRATULERER MED DAGEN FORRESTEN!!!
 
#7
Det er ikke slik at det formateres med en gang, men hadde jeg vært deg hadde jeg tatt backup.

Gratulere med dagen Yetibukse :D
 
#8
Jasså? Hvor lang tid kan dette ta da? Det er ikke akkuratt nye saver for å si det slik...
 
#9
Er nok ikke noe fasit svar, men det kan skje i dag, det kan skje om en måned, men jeg er sikker på at det kommer til å skje :p