Playstation 2 Nettverksadapter selges.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Selger min Playstation 2 nettverksadapter. Den er nyinnkjøpt og ikke brukt. Dvs, har ikke laga noen game tag account eller noe i den duren. Fordi jeg fikk den aldri til å fungere med min chippa maskin. Så den er som ny. Kun testa et par 2-3 ganger. Uten hell. Alt er intakt og følger med i perfekt stand.

Denne koster 299,- i butikken.

Nevn summer og jeg vurderer det. Ikke vits å nevne noe under 150kr.
Frakt og betaling kan diskuteres

funka den ikke på chipa PS2...??

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Nei, når man chipper en konsoll begår man et lovbrudd, og dette har firmaene sikret seg mot på den måte at de ikke tillater chippede konsoller å spille online.

jaok... da veit jeg det... ikke chip min playstation...

Jo den fungerer HVIS du har gidda å patche spilla med online fixes og setter chippen i sleep mode osv. Men det skal litt til og jeg gidder ikke å stresse nå som jeg spiller snart xbox live.

Opprinnelig skrevet av Vanguard@28.10.2004, 17.28
Nei, når man chipper en konsoll begår man et lovbrudd, og dette har firmaene sikret seg mot på den måte at de ikke tillater chippede konsoller å spille online.
126279​
Lol, begår et lovbrudd ?

Å modifisere maskinen sin er ikke ulovlig i det hele tatt. Vi lever i Norge og følger norsk lovverk. At det er ulovlig i noen få andre land spiller ingen rolle.

Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN+28.10.2004, 17.47-->
<!--QuoteBegin-Vanguard
@28.10.2004, 17.28
126279​
Lol, begår et lovbrudd ?

Å modifisere maskinen sin er ikke ulovlig i det hele tatt. Vi lever i Norge og følger norsk lovverk. At det er ulovlig i noen få andre land spiller ingen rolle.
126287​
[/b]
Å spille med en chippet maskin online er vel som å prøve å spille WC3 med en "trainer" (sånne som gir deg 999999 gold etc..) andre brukere har en tendens til å ikke like dette, derfor så har vel selskapene sikret seg med en sperre :)

Når jeg skal chippe min PS Two så skal jeg i det minste ha en chip som man kan slå av! :D

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg vil gjerne kjøpe.

150 pluss porto?

150kr, halv pris ? Klarer du 200kr? Anyone ? Da betaler jeg porto.

Vurderer budet ditt på 150kr Houseman. Gir nok et svar i løpet av helgen.

Status
Stengt for ytterligere svar.