Playstation 2 rocker hardt i februar

#21
SITAT(Psylopat @ 05.02.07, 22.31) 50738
Men så er det ikke Naruto Ultimate Hero 3 jeg snakker om, men Naruto Ninja Gekitou Taisen 3, som jeg regner med er bedre siden det er mulighet for fire spillere i samme kamp :D
[/b]
Jess. Det er et go'spill. Har brukt mange timer på det. Det som er ekstra knall med det er at de aller fleste er kule og bruke der. Bortsett fra den dumme dukka, Akamaru, Sakura og Feiten no jutsu.

4'ern (som virker mer som en oppgradering enn en oppfølger) er konge det også.
 
#22
SITAT(Psylopat @ 05.02.07, 22.31) 50738
Men så er det ikke Naruto Ultimate Hero 3 jeg snakker om, men Naruto Ninja Gekitou Taisen 3, som jeg regner med er bedre siden det er mulighet for fire spillere i samme kamp :D
[/b]
4 stykker likt. Høres bra ut...
 
#23
SITAT(Griever @ 06.02.07, 13.46) 50812
Jess. Det er et go'spill. Har brukt mange timer på det. Det som er ekstra knall med det er at de aller fleste er kule og bruke der. Bortsett fra den dumme dukka, Akamaru, Sakura og Feiten no jutsu.

4'ern (som virker mer som en oppgradering enn en oppfølger) er konge det også.
[/b]
Nei, det er bare dronning. Jeg synes det blir litt for mye når det er så jævlig mange oppdrag (er over 100 oppdrag, og et typisk oppdrag er ti kamper (med noen mål eller handicap)). Da tar det lang tid å få alle karakterene. Når man skal velge karakterer må man "spinne på et hjul" for å velge, istedet for å bare ha alle karakterene på et brett. Så er det heller ingen random-funksjon.

Det som er bra er når man spiller tre-mot-tre, da det er flere forskjellige "komboer" man kan få, avhengig av hvem man har på laget sitt.

Det er nå min mening.
 
#25
Gene. I allefall når jeg får spillet i posten snart B)

For å være helt ærlig Psylopat så har jeg nesten ikke rørt mission delen på 4'ern. Jeg har 3'ern selv, men det er kamerat av meg som har 4'ern. Å jeg har bare spilt vanlig versus og arcade på det. Å det var kult.