Playstation 2 selges

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg selger min pent brukte PS2 som fungerer helt perfekt. Den er noe ripete under fordi den har blitt brukt, men det har jo ikke noe å si, siden undersiden er ned.

I tillegg til alle kabler, brukerveiledning original eske og en håndkontroller følger det med en kabelforlenger til håndkontroll. (blå kabel på bildet), vertical stand, 4 demodisker, ett spill og ett nettverksadapter med installasjonsdisk. Så du kan koble deg til internett og spille med folk fra hele verden.

Spillet som følger med er Tony Hawk's pro skater 3.

Som sagt er PS2en pent brukt, og i full funksjon. Er du interessert: send mail på a.bk@online.no Jeg kan også sende bilder på mail

Kom med bud!

Vi kan møtes i Oslo-området, eller vi kan bruke posten. Kjøper betaler da porto.

Halv pris av det en PS2 koster idag, jeg er egentlig ikke interresert i spillet eller nettverksadapteret. Jeg har mulighet for å kjøpe en annen PS2 for halv pris av det den koster idag, men det er ikke før fyren jeg kanskje skal kjøpe den av har fått seg jobb.

Du har ikke et minnekort da? Er fort villig til å gi litt mer da.

Er du interresert i Xbox spill mot PS2? Kan gi deg en god del av disse spillene:
Rainbow Six 3; Black Arrow,
Starwars Battlefront,
Full Spectrum Warrior,
SSX3,
Timespitters 2,
Brute Force,
FIFA 2004,
Tony Hawk 3,
Tetris,
Prince of Peresia,
Beyond Good and Evil,
NHL 2002,
Wolfenstein,
James Bond; Everything or Nothing,
Dead or Alive 3,
Top Spin,
Rainbow Six 3.
Crimson Skies

Regner med du er interresert i spill siden du nå siere Xboxen har overtatt... Gi beskjed om du er interresert...

Mvh
KapteinOlimar

Er interessert i spill. Men de spillene har jeg. Bortsett fra de som ikke har kommet. Så jeg er bare interessert i å selge.

"Har du noe kvitering? Hva vil du ha for den?"

Opprinnelig skrevet av Kalvik@06.10.2004, 18.41
Mange takk.

Har kvittering fra ca da den kom. Maskinen er nyere fordi den ble byttet ut på garanti.

Gi bud
113243​
Hmm, dette vil da si at du kjøpte da maskinen ble lansert? ca. 2000? garantien er vel på 1 eller 2 år? så hvis du har fått den igjen på garantien så er vel maskinen hvertfall 1-1,5 år den dag i dag, stemmer det?

Pakken din har ikke allverden av verdi, gi meg en pris du vil ha for den? så har vi noe å forhandle med :p hehe

Opprinnelig skrevet av Kalvik@07.10.2004, 16.36
ca 1.5 år er vel naturlig å tro ja. ksla sjekke det opp nærmere.

Jeg har fått bud på 1500,- for hele pakken.
113749​
da hopper jeg av, selg den fort før idioten ombestemmer seg :p

Status
Stengt for ytterligere svar.