PLAYSTATION 3, Europeiske launch-titler

Dagens.

SITAT(NiloPilo @ 31.01.07, 21.51) 49802
Tenkte på det samme, hadde en 60 g NTSC JAP hos meg her i Norge ikke så lenge siden, men med tanke på en maskin som koster nesten 6000kr, så er det greit å ha garanti. SÅ jeg bare solgte min og venter på PS3 PAL versjon som jeg kjøper i Norge.
[/b]
Ja, tenker på dette med garanti selv. Hvis det skulle skje noe, så er det utrolig kjipt, så da kan det vel være at jeg kjøper en i Norge. Jeg har jo tross alt ikke penger akkurat nå uansett (småkjipt at den lanseres 23. mars, og ikke 25. mars når jeg får lønning).

epp

firm and correct
Ikke mange titler å rope hurrah for :( De eneste jeg kunne tenkt meg er Virtua Fighter 5 og Virtua Tennis 3.

...som ikke er noe poeng om man har 360 fra før.

Noen som kjøper konsoller for potensialet alene?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja. Men er det egentlig noe vits, når man heller kan vente og risikere et priskutt i mellomtiden?

SITAT(Psycho Mantis @ 01.02.07, 01.07) 49855
Ja, tenker på dette med garanti selv. Hvis det skulle skje noe, så er det utrolig kjipt, så da kan det vel være at jeg kjøper en i Norge. Jeg har jo tross alt ikke penger akkurat nå uansett (småkjipt at den lanseres 23. mars, og ikke 25. mars når jeg får lønning).
[/b]
Tviler på at det blir vanskelig få tak i PS3 et par dager etter release. Isåfall er det om Sony holder igjen konsoller for å skape PR. Vanligvis kjøper jeg alt sånt på release av ren nyskjerrighet og gleden over å prøve en helt ny konsoll, men denne gangen blir prisen for høy.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det kommer til å komme nok PS3`er :)

EB Games har fått tall på hvor mange konsoller vi vil få inn ved launch, og selv om jeg ikke kan si hvor mange, er det dobbelt så mange som det er forhåndsbestilte. Så marginen skal være ganske god.

Sorry hvis jeg ødelegger noe av PS3 hatet! :)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvor relevant det er for slippet i Norge/Norden, er jo heller vagt, men likevel...

Det som dog jeg personlig synes er bra, er at det vil være nok PS3`er til de som vil ha. Det kan sikkert tolkes negativt det og (kunne jeg gjort selv), men det er en vinn-vinn situasjon for de kundene som har lyst på en PS3.

Desverre kan ikke det sies for de andre konsollene på markedet idag :(