Playstation 3 før E3.

#1
Veit ikke om dette er troverdig stoff eller ei, men regner med at det er intressant nok til å havne her.

Her er en link.

Presenteres i mars?
Selv om Sony har fortalt at PlayStation 3 vil være på E3, har flere rykter også gått i retning av en lansering i slutten av mars. En oversikt fra i fjor viste at selskapet planla en presentasjon av konsollen før avsluttingen av selskapets finansår, som avsluttes 31. mars.
 
#3
yktene på gamesindustry er at xenon/xburk 2 slippes oktober/novmeber 205 både i europa og unaiten
 
#4
Opprinnelig skrevet av ak74u@14.02.2005, 22.17
yktene på gamesindustry er at xenon/xburk 2 slippes oktober/novmeber 205 både i europa og unaiten
177731​
Apropos Xbox2. Det er mye spekulasjon på TeamXbox angående hva Xbox2 skal hete for tiden. De siste ryktene sier at den skal hete Xbox 360.

Vi går en spennende tid i møte, det er i hvert fall helt sikkert.
 
#5
Opprinnelig skrevet av Mongis@15.02.2005, 20.16
Vi går en spennende tid i møte, det er i hvert fall helt sikkert.
178079​
Som Shriley Bassey sier:

The word is about, there's something evolving
Whatever may come, the world keeps revolving
They say the next big thing is here
That the revolution's near
But to me it seems quite clear
That it's all just a little bit of history repeating

The newspapers shout a new style is growing
But it don't know if it's coming or going
There is fashion, there is fad
Some is good, some is bad
And the joke is rather sad
That its all just a little bit of history repeating

And I've seen it before
And I'll see it again
Yes I've seen it before
Just little bits of history repeating
 
#6
Apropos Xbox2. Det er mye spekulasjon på TeamXbox angående hva Xbox2 skal hete for tiden. De siste ryktene sier at den skal hete Xbox 360.

Vi går en spennende tid i møte, det er i hvert fall helt sikkert.
XBOX 360 :ler: den kan da seriøst ikke hete det :blunk:
 
#8
Så saklig av deg.

Tviler forresten på at ps3 kommer til å lanseres så snart, når vi ikke har fått sett bilder av den engang.
 
#9
Alltid spennende når en ny generasjon konsoller kommer på markedet, denne gangen er det ekstra kult for nå har jeg faktisk såpass økonomi at jeg slipper å vente et halvt år før jeg får kjøpt en :) Blir nok PS3 på meg sånn som det ser ut nå. Lurer på hvor lang tid det tar før det kommer en skikkelig chip? :p